پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن ۳۲ درصد رشد یافته است

عصر معدن- بانک صنعت و معدن در چهار ماه سال جاری ۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه قبل ۳۲ درصد رشد داشته است.;

پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن ۳۲ درصد رشد یافته است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایرنا، رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن روز چهارشنبه در جریان بازدید از یک واحد تولیدی به خبرنگار ایرنا گفت: با عنایت به نامگذاری امسال به رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری بانک صنعت و معدن برای تحقق شعار اقداماتی را از جمله پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی، طرح های نیمه تمام و طرح های مشکل دار انجام داده است.

    حسین مهری اضافه کرد: بازدید از صنایع یکی دیگر از برنامه های مسئولان این بانک است که هر هفته با هدف آشنایی با مشکلات واحدهای تولیدی صورت می گیرد.

    وی افزود:همچنین تامین مالی طرح های صنعتی را در اولویت قرار داده ایم تا رونق تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی را شاهد باشیم.

    این مسئول با اشاره به تسهیلات پرداخت شده از سوی این بانک در استان گفت: از ابتدای سال 92 تاکنون 22 طرح بزرگ در استان قزوین تامین مالی شده است که 16 طرح به بهره برداری رسیده و 6 طرح با حدود 15 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده در حال تکمیل است.

    مهری ادامه داد: حجم سرمایه گذاری صورت گرفته برای این طرح ها 21 هزار میلیارد ریال بوده که 15 هزار میلیارد ریال آن را بانک صنعت و معدن برای ایجاد 2 هزار و 20 شغل تامین کرده است.

    وی گفت: خوشبختانه سرپرستی بانک صنعت و معدن استان قزوین در پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه سوم کشور را داشته و امیدواریم امسال با افزایش اختیارات آن به رونق تولید عنایت ویژه تری داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر