با هدف افزایش سطح ایمنی و سرعت امداد رسانی انجام می شود؛

طراحی سامانه‌‎ هوشمند پایش افراد در بخش زیرزمینی معدن انگوران

عصر معدن- مدیر مجتمع معدنی سرب و روی انگوران از طراحی و راه اندازی “سامانه‌ بومی‎ هوشمند پایش و نظارت افراد در بخش زیرزمینی” این مجتمع توسط متخصصان داخلی خبر داد.;

طراحی سامانه‌‎ هوشمند پایش افراد در بخش زیرزمینی معدن انگوران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی مجتمع معدنی سرب و روی انگوران، امید فلاح با بیان این مطلب گفت: آگاهی و اطمینان از استفاده مستمر از تجهیزات ایمنی توسط کارگران، از جمله نگرانی های دائمی مسئولان HSEE(ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی) در معادن است. زمان بروز حوادث نیز اطلاع از موقعیت مکانی آنها برای انجام عملیات امدادرسانی بسیار حائز اهمیت است.

    وی افزود: پیشنهاد ایجاد سامانه‌ای برای تشخیص موقعیت دقیق کارگران در معدن مدنظر قرار گرفت. در واقع، طرح ایجاد سامانه بومی‎ هوشمند پایش و نظارت افراد در بخش زیرزمینی، امکان پایش و نظارت آنلاین را برای افراد در سطوح مدیریتی، ایمنی و فنی مجتمع انگوران فراهم می‌سازد.

    مزایای سامانه پایش افراد در بخش زیرزمینی معدن

    مدیر مجتمع معدنی سرب و روی انگوران با اشاره به مزایای طرح ایجاد سامانه بومی‎ هوشمند پایش و نظارت افراد در بخش زیرزمینی تصریح کرد: بهبود در بخش ایمنی و کاهش آمار حوادث معدنی و درنتیجه ارتقای بهره‌وری، افزایش سرعت امدادرسانی، پایش آنلاین موقعیت افراد و اطلاع‌رسانی سریع حوادث، از جمله مزایای طراحی سامانه مذکور است.

    وی ادامه داد: سیستم هوشمند توسعه داده شده، قابلیت نمایش موقعیت مکانی افراد به صورت محدوده‌ای، قابلیت شناسایی تعداد افراد در مکان شبکه‌بندی شده و حضور و غیاب خودکار آنها، قابلیت گزارش‌گیری از نحوه کارکرد افراد، گزارشات مدیریتی، امکان فراخوانی افراد و امکان نمایش هشدار اعلام شده توسط فرد را دارد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر