کسب رتبه عالی در دوره ممیزی عملکرد HSEE توسط مجتمع فولاد میانه

عصر معدن- در پنجمین دوره ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی ایمیدرو، مجتمع فولاد میانه رتبه اول را کسب کرد.;

کسب رتبه عالی در دوره ممیزی عملکرد HSEE توسط مجتمع فولاد میانه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد میانه، پنجمین دوره ممیزی عملکرد HSEE شرکت‌های تابعه ایمیدرو توسط مدیریت HSEE سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران انجام پذیرفت و مجتمع فولاد میانه با کسب رتبه اول با امتیاز 402/5 در بین 44 واحد ممیزی شونده از بین واحدهای فولادی و معدنی در سطح عملکرد عالی قرار گرفت.

    بر اساس این گزارش، یکی از اهداف مهم این ممیزی، تدوین و اجرای برنامه های مدون در حوزه HSEE و با تاکید بر اهمیت مدیریت ریسک، ارزیابی ریسک به روش های HAZID و HAZOP برای اولین بار در واحدهای فولاد PERED در این مجتمع صورت گرفته است.

    گفتنی است مجتمع فولاد میانه با حمایت های بی بدیل مهندس عبدی سرپرست مجتمع و همکاری همه‌ بخش ها و نهاد های پایین دستی و بالادستی، سرمایه گذاری گسترده ای در حوزه HSEE انجام داده که بخش عمده ای از این سرمایه گذاری ها در حوزه محیط زیست و عمده ترین آنها احداث تصفیه خانه فاضلاب صنعتی می باشد. استمرار سیاست‌های مبتنی بر تداوم سرمایه گذاری در این حوزه و همچنین لزوم به‌کارگیری راهکارهایی به منظور ارتقاء شاخص‌های HSEE یکی از مهمترین برنامه های آتی مجتمع فولاد میانه می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر