رئیس سازمان صمت جنوب کرمان اعلام کرد:

افتتاح کارخانه کنسانتره کرومیت در منوجان همزمان با دهه مبارک فجر

عصر معدن- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از افتتاح کارخانه کنسانتره کرومیت آسان راه البرز در منوجان خبر داد.;

افتتاح کارخانه کنسانتره کرومیت در منوجان همزمان با دهه مبارک فجر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور موسوی «معاون عمرانی استاندار کرمان»، رئیس و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، فرماندار شهرستان منوجان و جمعی از مسئولین شهرستانی با حضور در شهرستان منوجان، کارخانه فرآوری کرومیت آسان راه البرز افتتاح شد.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در حاشیه این افتتاح گفت: عملیات احداث کارخانه تولید کنسانتره کرومیت با سرمایه گذاری 500 میلیارد ریال توسط شرکت آسان راه البرز از بخش خصوصی یک سال پیش آغاز شد.

    مسلم مروجی فرد تصریح کرد: این کارخانه با پیگیری های این سازمان، همت سرمایه گذار و حمایت مسئولین توانسته طی یک سال تکمیل و به بهره برداری برسد که این نشان از توجه ویژه و تسریع در فعالسازی صنایع و پیشرفت اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه می باشد.

    وی افزود: این واحد صنایع معدنی ظرفیت تولید 500 هزار تن کنسانتره با عیار 9 درصد و 25 هزار تن کنسانتره با عیار 32 درصد را دارد.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تاکید کرد: این کارخانه برای 80 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی داشته است.

    مروجی فرد همچنین گفت: هم زمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 5 واحد با سرمایه گذاری 5000 میلیارد ریال آماده افتتاح می باشد.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ادامه داد: با افتتاح این واحدها برای 700 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر