در نیمه نخست ۱۴۰۰ تحقق یافت؛

رشد ۴ درصدی تولید کنسانتره آهن

عصر معدن- شرکت های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی ایران از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه بیش از ۲۵.۵ میلیون تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند که نشان دهنده رشد ۴ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.;

رشد ۴ درصدی تولید کنسانتره آهن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از معدن24، در مدت یاد شده سنگ آهن جلال آباد (فکور صنعت) 236.6 هزار تن، گهر زمین 2.37 میلیون تن، اپال پارسیان سنگان 1.2 میلیون تن، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر (سناباد) 1.12 میلیون تن و میدکو 2.79 میلیون تن کنسانتره آهن تولید کردند.

    ** گل گهر، صدرنشین تولیدکنندگان

    در 6 ماهه ابتدایی امسال همچنین گل گهر با بیش از 8.38 میلیون تن تولید و ثبت رشد 3 درصدی، بهترین عملکرد تولید را در بین شرکت ها به خود اختصاص داد و پس از ان چادرملو با 6.16 میلیون تن تولید و رشد 11 درصدی در مکان دوم قرار گرفت.

    در این مدت، 610.9 هزار تن کنسانتره آهن در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، 1.98 میلیون تن در سنگ آهن مرکزی و 610.2 هزار تن در صبانور تولید شد.

    ** آمار شهریور ماه

    مطابق این آمارها، شرکت‌های یاد شده در مجموع بیش از 4.32 میلیون تن کنسانتره آهن در شهریور ماه تولید کردند که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته رشد 2 درصدی نشان می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر