با صدور کارت بازرگانی؛

امکان از سرگیری صادرات محصولات گروه ملی فولاد فراهم شد

عصر معدن- رییس اتاق بازرگانی اهواز از صدور کارت بازرگانی گروه صنعتی فولاد ایران خبر داد و گفت: این شرکت می‌تواند از این پس بدون هیچ مشکلی و با داشتن کارت بازرگانی نسبت به صادرات اقدام کند.;

امکان از سرگیری صادرات محصولات گروه ملی فولاد فراهم شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا، شهلا عموری اظهار کرد: با توجه به مسایلی که در بحث حساب‌های مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی شرکت گروه ملی فولاد ایران وجود داشت، این شرکت در صادرات کالا و همچنین داشتن کارت بازرگانی دچار مشکلاتی شده بود.

    وی افزود: جلسات و پیگیری‌های بسیاری برای حل مشکل صدور کارت بازرگانی این شرکت از سوی بخش‌های مختلف انجام شد تا بتوان نسبت به حل مساله اقدام کرد.

    رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: خوشبختانه اکنون این پیگیری‌ها به نتیجه رسیده و مشکل صدور کارت بازرگانی شرکت گروه ملی فولاد ایران حل و کارت بازرگانی این شرکت صادر شده است.

    عموری بیان کرد: با توجه به صدور کارت بازرگانی گروه ملی فولاد ایران، این شرکت می‌تواند از این پس بدون هیچ مشکلی و با داشتن کارت بازرگانی محصولات خود را به خارج از کشور صادر کند و صادرات خود را مانند گذشته از سر بگیرد.

    وی ادامه داد: اعتبار کارت بازرگانی گروه ملی فولاد ایران 5 ساله است و از این پس امکان واردات تجهیزات، مواد اولیه مورد نیاز و همچنین صادرات محصولات این واحد تولیدی فراهم شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر