صادرکنندگان شناسنامه دار به دنبال حفظ برند خود هستند

عصر معدن- رییس انجمن صادرکنندگان نمونه و برتر ایران معتقد است باید مشکلات صادرکنندگان در حوزه مالیاتى را حل کرد، زیرا صادرکنندگان شناسنامه دار به دنبال حفظ برند خود هستند.;

صادرکنندگان شناسنامه دار به دنبال حفظ برند خود هستند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبرى «عصرمعدن»، ابراهیم جمیلى در جلسه بررسى مشکلات مالیاتى صادرکنندگان اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن به زمان جمع بندى مالیاتى صادرکنندگان با مشکلات عمده اى مواجه هستند.البته در سال گذشته سازمان مالیاتى همکارى خوبى داشت.
    وى ادامه داد: باید در جلسات این چنینی به دنبال طرح مشکلات و یافتن راهکارهایی براى آن باشیم. متاسفانه جلسات غیر کارشناسى دولت و بخش خصوصى را با مشکلاتى همراه کرده است.
    جمیلى تصریح کرد: به عنوان مثال بخشنامه بازگشت ارزى نتیجه جلسات غیرکارشناسى بود. متاسفانه گاهى آیین نامه هایی ابلاغ مى شود که قابل اجرا نبوده و یا براى اجراى آن با مشکل همراه هستیم.
    رییس انجمن صادرکنندگان نمونه و برتر ایران بیان کرد: شاید در ابتداى سال ٩٧، برخى بر این باور بودند که امریکا از برجام خارج نمى شود اما این اتفاق رخ داد و مشکلاتى به همراه داشت.
    جمیلى افزود: برخى از صادرکنندگان و اعضاى انجمن قراردادهاى قبلى داشتند و پیش فروش کرده بودند و اطلاعى نداشتند که دلار گران مى شود.
    وى تاکید کرد: صادرکنندگان شناسنامه دار به دنبال حفظ برند خود هستند، باید به دنبال حل مشکلات باشیم.

    وى افزود: اگر ارزش افزوده برنگردد سرمایه در گردش قفل خواهد شد.

    جمیلى ادامه داد: مشکل ما از زمانى شروع شد که در قانون بودجه نمایندگان برگشت از ابتداى ٩٧ را در نظر گرفتند در حالى که این کار قابل انجام نیست.

    رییس انجمن صادرکنندگان نمونه و برتر ایران بیان کرد: امیدوار هستیم در دستور العملى که از بانک مرکزى صادر مى شود قبل از آن با سازمان امور مالیاتى هماهنگى هاى لازم انجام شده باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر