تبیین دورنمای توسعه چادرملو برای ۱۰ سال اینده

چادرملو منطقه جدید صنعتی ایجاد می کند

عصر معدن- ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در نخستین جلسه مشترک با مدیران عامل شرکت های عضو خانواده بزرگ چادرملو، با اشاره به اشباع ظرفیت توسعه صنایع فولادی کشور گفت: شرکت عظیمی چون چادرملو نمی تواند تنها متکی به فعالیت در حوزه معدن و فولاد باشد از این رو طرح مدونی تدوین شده که مسیر توسعه این شرکت مهم بورسی را برای ۱۰ سال آینده برنامه ریزی کرده است.;

چادرملو منطقه جدید صنعتی ایجاد می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو افزود: در نظر داریم برای اجرای طرح های پائین دستی صنعت فولاد و سایر صنایع مرتبط، منطقه صنعتی چادرملو را در محور یزد به طبس اجرا کنیم و لازمه پیاده سازی این طرح، ایجاد هماهنگی و هم اندیشی با سایر شرکت های است که بخش عمده سهام آنها متعلق به چادرملو است.
    وی ضمن تشکر از همراهی و حمایت مسئولان استان یزد از برنامه های توسعه بخش چادرملو گفت: در این منطقه صنعتی که قرار است با سرمایه گذاری چادرملو و انجام شود در فاز اول، ساخت 3 واحد صنعتی بزرگ از جمله .واحد سوپر مگامدول احیای مستقیم، کارخانه فروسیلیس و کارخانه آجر نسوز در دستور کار قرار گرفته است و به موازات آن، شرکت اکتشافات معدنی و چند واحد تأمین کننده مواد مورد نیاز صنایع فولادی نیز احداث می شود.
    تقی زاده افزود: این منطقه صنعتی که قادر است چند هزار شغل جدید ایجاد کند، تضمینی برای سود آوری شرکت و امنیت خاطره سهامداران حقیقی و حقوقی در دراز مدت خواهد و به گونه ای طراحی می شود که نیاز کشور و استان یزد برای توسعه صنعت تا 50 سال اینده را پاسخگو باشد‌.
    مدیر عامل چادرملو در ادامه به ضرورت توجه به رفاه و معیشت کارگران و کارکنان پرداخت و گفت: وظیفه ما در کنار تولید، توجه به نیازهای اساسی پرسنل است و نباید از آن غفلت کرد. وی تصریح کرد: تأمین مسکن کارگران فاقد مسکن از برنامه های مهم ماست که با همکاری و مشارکت شرکت ها ی تابع و تشکیل تعاونی مسکن انشالله در آینده نزدیک محقق می شود .
    تقی زاده همچنین در خصوص اقدامات چادرملو در راستای مسئولیت اجتماعی گفت: یکی از تکالیف ما توجه به نیازهای توسعه پایدار در مناطق تحت فعالیت است که در این راستا نیز اقدامات قابل توجهی در دست اقدام داریم که شامل طرح تصفیه و انتقال آب خلیج فارس به استان یزد، ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی شهید قاسم سلیمانی ( صنایع ) در اردکان، ایجاد کمر بند سبز در حاشیه جاده اردکان تا عقدا، تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی، ساخت مراکز علمی و آموزشی و تعدادی طرح رفاهی، اجتماعی و فرهنگی دیگر است.
    در این جلسه هم اندیشی، مدیران شرکت های عضو خانواده چادرملو، آمادگی خود را برای همراهی و یکپارچه سازی طرح ها و برنامه های کلاً شرکت با حضور در کارگروه های تخصصی اعلام کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر