برترین‌ شرکت‌ها در هفته چهارم اردیبهشت مشخص شدند

فروش خوب معدنی ها و فلزی ها در بورس کالا

عصر معدن- فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو و ملی صنایع مس ایران ۳ شرکت برتر بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته چهارم اردیبهشت را به ثبت رساندند.;

فروش خوب معدنی ها و فلزی ها در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته چهارم اردیبهشت (منتهی به 29 اردیبهشت) را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    فولاد مبارکه اصفهان با ثبت معامله 314 هزار و 80 تن ورق گرم، ورق سرد، ورق گالوانیزه و قلع اندود به ارزش بیش از 8 هزار و 227 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    معدنی و صنعتی چادرملو با فروش 324 هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش نزدیک 2 هزار و 94 میلیارد تومان، دوم شد.

    ملی صنایع مس ایران با فروش 4 هزار و 700 تن مس کاتد، مس کم عیار و سولفور مولیبدن به ارزش نزدیک یک هزار و 610 میلیارد تومان، سوم شد.

    پالایش نفت اصفهان با ثبت معامله 73 هزار و 150 تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و آروماتیک سنگین به ارزش نزدیک 971 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    معدنی و صنعتی گل گهر با ثبت معامله 197 هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن به ارزش بیش از 853 میلیارد تومان پنجم شد.

    فولاد خوزستان 33 هزار و 30 تن شمش بلوم، تختال C و آرگون را به ارزش بیش از 670 میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

    پتروشیمی تندگویان با فروش 13 هزار و 232 تن پلی اتیلن ترفتالات نساجی و بطری و نخ پلی استر در گریدهای مختلف به ارزش بیش از 625 میلیارد تومان هفتم شد.

    سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با ثبت معامله 45 هزار تن آهن اسفنجی به ارزش بیش از 571 میلیارد تومان، هشتم شد.

    ورق خودروی چهارمحال و بختیاری با فروش 12 هزار تن ورق گالوانیزه خودرو و ورق گالوانیزه G به ارزش بیش از 568 میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

    ذوب آهن اصفهان نیز با ثبت معامله 22 هزار و 96 تن تیرآهن، میلگرد و ریل و ثبت ارزش بیش از 567 میلیارد تومان دهم شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر