مدیرعامل شرکت پارس فولاد سبزوار اعلام کرد:

ورود به بورس کالا برای شفاف سازی و حذف واسطه ها

عصر معدن- مدیرعامل شرکت پارس فولاد سبزوار گفت: برای شفاف‌سازی فروش و حذف واسطه‌ها تمام محصول خود را در بورس کالا عرضه می کنیم.;

ورود به بورس کالا برای شفاف سازی و حذف واسطه ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر، مجتبی شعبانی مدیرعامل شرکت پارس فولاد سبزوار گفت: پارس فولاد سبزوار با هدف تولید 800 هزار تن آهن اسفنجی، 70 هزار تن بریکت سرد و 800 هزار تن فولاد احداث شد همچنین سود شرکت در سال مالی 1399 تا 1400 به دو هزار و 500 میلیارد تومان رسید و 70 درصد جهش یافت.

    وی افزود: در سال مالی جاری میزان فروش شرکت به 6 هزار و 300 میلیارد تومان رسید و این میزان در سال مالی قبل دو هزار و 700 میلیارد تومان بود.

    مدیرعامل شرکت پارس فولاد سبزوار با بیان اینکه چندین پروژه زیرساختی در دست اقدام داریم که به زودی به بهره‌برداری می‌رسند، خاطرنشان کرد: همچنین حمل گندله از خواف به مجتمع تماما به صورت ریلی انجام می‌شود که این موضوع هم در کاهش تصادفات جاده‌ای و بهای تمام شده موثر بوده است.

    وی ادامه داد: همچنین در تابستان با قطعی برق و در زمستان با قطعی گاز مواجه شدیم. ضمن اینکه قیمت گاز در سال جاری چندین برابر شده است که این موضوع در افزایش بهای تمام شده موثر بود.

    شعبانی خاطرنشان کرد:امسال 15 درصد از سهام سهامدار عمده شرکت در بورس اوراق بهادار عرضه و با استقبال خریداران مواجه شد.

    مدیرعامل شرکت پارس فولاد سبزوار اظهار کرد: همچنین برای شفاف‌سازی فروش و حذف واسطه‌ها تمام محصول خود را در بورس کالا عرضه و معامله کردیم.

    شعبانی اضافه کرد: از سوی دیگر به بومی‌سازی و ساخت داخل توجه و حدود 15 میلیون یورو از قطعات را بومی کردیم از سوی دیگر به مسئولیت‌های اجتماعی توجه داشتیم و چندین مدرسه را در منطقه جوین سبزوار احداث کردیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر