قائم مقام وزیر صمت:

تا ۲ هفته آینده معاملات کل سیمان کشور در بورس کالا انجام می شود

عصر معدن- محمدصادق مفتح قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی ضمن اشاره به جلسات متعدد با انجمن سیمان و بورس گفت: تا دو هفته آینده کل عرضه و تقاضای سیمان کشور در بورس انجام می شود و این اتفاق به زودی در فولاد هم خواهد افتاد.;

تا ۲ هفته آینده معاملات کل سیمان کشور در بورس کالا انجام می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مهر، مفتح در خصوص عرضه سیمان در بورس گفت: سیمان هم اکنون در بورس به صورت کامل توزیع نمی‌شود که کار را مشکل کرده است، اما در وزارت صمت جلسات متعددی با انجمن سیمان و شرکت بورس برگزار شده است و آن‌ها هم پذیرفته‌اند که کل عرضه و تقاضا در بورس انجام شود، اما مهلت دو هفته‌ای خواسته‌اند تا ساز و کار مناسب را تدارک ببینند.

    مفتح افزود: ما تکلیف کرده‌ایم که ظرف دو هفته تمام تولیدات کارخانجات در بورس عرضه شود، اما برخی کارخانجات تمکین نکرده‌اند که در صورت ادامه، به دستگاه‌های نظارتی معرفی خواهند شد.

    وی تصریح کرد: سازمان بورس هم پذیرفته که در صورت عرضه سیمان در بورس کالا، ساز و کار لازم را ظرف مدت 48 ساعت پیش‌بینی کند.

    قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی افزود: این اتفاق بزودی در فولاد هم خواهد افتاد و همه تولیدات کارخانجات از طریق بورس کالا توزیع خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر