برترین های هفته در بورس کالا

فولاد، فملی و فخوز صدرنشین شدند

عصر معدن- فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و فولاد خوزستان ۳ شرکت برتر هفته پایانی شهریور بیشترین فروش بازار فیزیکی را به خود اختصاص دادند.;

فولاد، فملی و فخوز صدرنشین شدند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا را در هفته پایانی شهریور براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی بورس کالا اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    فولاد مبارکه اصفهان با ثبت معامله 400 هزار و 120 تن ورق گرم و ورق سرد به ارزش نزدیک 7 هزار و 282 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    ملی صنایع مس ایران با فروش 6 هزار و 723 تن مس کاتد، مس کم عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گران بها به ارزش نزدیک هزار و 124 میلیارد تومان، دوم شد.

    فولاد خوزستان با فروش 79 هزار و 700 تن تختال C و شمش بلوم به ارزش بیش از 979 میلیارد تومان، سوم شد.

    سنگ آهن گهرزمین با ثبت معامله 325 هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن به ارزش بیش از 842 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ثبت معامله 120 هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن، آهن اسفنجی و شمش بلوم به ارزش بیش از 762 میلیارد تومان پنجم شد.

    فولاد هرمزگان جنوب 50 هزار تن تختال C را به ارزش نزدیک 5٩5 میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

    معدنی و صنعتی گل گهر با فروش 200 هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش بیش از 539 میلیارد تومان هفتم شد.

    سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با فروش 185 هزار تن سنگ آهن دانه بندی و آهن اسفنجی به ارزش 515 میلیارد تومان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

    ذوب آهن اصفهان با ثبت معامله 29 هزار و 35 تن انواع تیرآهن و میلگرد و همینطور ناودانی به ارزش بیش از 451 میلیارد تومان، نهم شد.

    پتروشیمی تندگویان با فروش 11 هزار و 926 تن پلی اتیلن ترفتالات نساجی و بطری و نخ پلی استر در گریدهای مختلف به ارزش نزدیک 356 میلیارد تومان در رتبه دهم ایستاد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر