برنامه عرضه ۷۰۰ هزار تنی ذوب آهن در بورس کالا

عصر معدن- برنامه عرضه ۵۰۰ هزار تن محصول های ذوب آهن اصفهان در تالار اصلی و ۲۰۰ هزار تن در تالار فرعی در بورس کالا اعلام شد.;

برنامه عرضه ۷۰۰ هزار تنی ذوب آهن در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر، آیین تفاهم نامه همکاری میان هلدینگ‌ های صبا تامین و صدر تامین 23 اسفند در  سرمایه گذاری تامین اجتماعی در راستای عرضه 700 هزار تن از محصول های ذوب آهن اصفهان، توسط کارگزاری صبا تامین در بورس کالا امضا شد. همچنین مراسم اسپانسری باشگاه ذوب آهن با حضور علی رستمی، مدیر عامل سرمایه گذاری تامین اجتماعی، حسین هاشمی، سرپرست هلدینگ سرمایه گذاری صدرتامین، ایرج رخصتی، سرپرست ذوب آهن اصفهان و محمدجواد میرطاهر، مدیرعامل هلدینگ صبا تامین برگزار شد.

    مدیرعامل سرمایه گذاری تامین اجتماعی با تاکید بر سیاست‌های کلان مقام عالی وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص استفاده حداکثری از ظرفیت هم افزایی گفت: اجرای این سیاست‌ها، ضمن ایجاد فرصت‌های تازه و تکمیل زنجیره ارزش محصول ها، رشد سودآوری شرکت‌ها را نیز در برخواهد داشت.

    علی رستمی نگاه مشتری مدارانه در حوزه‌های مختلف تولیدی و خدماتی را مهم برشمرد و اظهار کرد: امضای تفاهم‌نامه میان هلدینگ های صبا تامین و صدر تامین فتح باب شدت گرفتن این هم افزایی ها خواهد بود.

    بر اساس قرار داد همکاری که در این نشست به امضا رسید برای نخستین بار عرضه 500 هزار تن از محصولات ذوب آهن در تالار اصلی و 200 هزار تن از آن در تالار فرعی از طریق کارگزاری صبا تامین در بورس کالا انجام می شود و همچنین ارائه سایر خدمات هلدینگ صبا تامین از جمله خدمات بیمه و سبدگردانی به ذوب آهن اصفهان واگذار شد. اسپانسری باشگاه ذوب آهن اصفهان از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر