۱۰ شرکت برتر از نظر ارزش فروش محصولات در هفته گذشته را بشناسید؛

فولاد، فملی و کگل، صدرنشینان بازار فیزیکی بورس کالا

عصر معدن- بررسی ارزش هفتگی فروش شرکت ها در بازار فیزیکی بورس کالا نشان می دهد شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی گل گهر جایگاه اول تا سوم را حفظ کردند.;

فولاد، فملی و کگل، صدرنشینان بازار فیزیکی بورس کالا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر، بورس کالای ایران گزارش ارزش ریالی فروش شرکت ها را در بازار فیزیکی بورس کالا (بخش داخلی) در هفته گذشته اعلام کرد. براساس رتبه بندی به عمل آمده، فولاد مبارکه اصفهان با ثبت معامله 369 هزار و 110 تن انواع ورق فولادی شامل ورق گالوانیزه، ورق گرم و ورق قلع اندود به ارزش معادل 73 هزار و 408 میلیارد ریال جایگاه نخست را حفظ کرد.

    ملی صنایع مس ایران همچون هفته های قبل در جایگاه دوم شرکت‌های برتر فروش ایستاد و حجم فروش آن صعودی بود؛ به گونه ای که با فروش 8252 تن مس کاتد، مس کم عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گران بها به ارزش نزدیک به 12 هزار و 98 میلیارد ریال دست یافت.

    معدنی و صنعتی گل گهر با ثبت معامله 170 هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش 6 هزار و 241 میلیارد ریال، در جایگاه سوم قرار گرفت.

    پتروشیمی تندگویان نیز با فروش 11 هزار و 488 تنی پلی اتیلن ترفتالات و نخ پلی استر در گریدهای مختلف به ارزش بالغ بر 3 هزار و 912 میلیارد ریال مقام چهارم را بدست آورد.

    مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با ثبت معامله 5025 تن شمش هزار پوندی آلومینیوم به ارزش بیش از 3 هزار و 820 میلیارد ریال در جایگاه پنجم ایستاد.

    پالایش نفت بندرعباس با ثبت معامله 32 هزار تن لوب کات سنگین و وکیوم باتوم به ارزش نزدیک به 3 هزار و 507 میلیارد ریال هم جایگاه ششم را از آن خود کرد.

    ذوب آهن اصفهان با فروش 25 هزار و 552 تن تیرآهن و شمش بلوم به ارزش 3 هزار و 452 میلیارد ریال در رتبه هفتم ایستاد.

    معدنی و صنعتی چادرملو با فروش 55 هزار تن شمش بلوم و کنسانتره سنگ آهن به ارزش بیش از 3 هزار و 104 میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت.

    پالایش نفت تهران (تندگویان) با ثبت معامله 23 هزار و 440 تن انواع لوب کات سبک و سنگین، وکیوم باتوم و گوگرد گرانوله به ارزش 2 هزار و 956 میلیارد ریال جایگاه نهم را از آن خود کرد.

    جایگاه دهم جدول ارزش فروش شرکت ها هم به توسعه آهن و فولاد گل گهر با دادوستد 30 هزار تن آهن اسفنجی به ارزش بیش از 2 هزار و 777 میلیارد ریال اختصاص یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر