رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان خبر داد

صدور مجوز تامین مواد اولیه خارج از بورس برای فولاد هفت تپه

عصر معدن- رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان از صدور مجوز تامین مواد اولیه شرکت فولاد هفت تپه خبر داد و گفت: از همه ظرفیت‌های استانی و ملی برای رفع موانع تولید و احیای واحدهای صنعتی استفاده خواهیم کرد.;

صدور مجوز تامین مواد اولیه خارج از بورس برای فولاد هفت تپه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا، نادر زاهدی با اشاره به تلاش برای حل مشکلات صنایع خوزستان اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با انجام پیگیری‌های لازم نسبت به حل مشکلات صنایع در خوزستان اقدام کنیم و در این زمینه پیگیری‌ها به صورت مستمر در حال انجام است.

    وی از صدور مجوز تامین مواد اولیه شرکت فولاد هفت تپه خبر داد و افزود: با هدف حل مشکلات و دغدغه‌های صنایع در استان خوزستان، مجوز تامین مواد اولیه فولاد هفت تپه صادر شد.

    رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان گفت: اصلی‌ترین مشکل در شرکت فولاد هفت تپه شهرستان شوش تامین مواد اولیه بود که با هماهنگی سازمان بسیج صنعت خوزستان در ستاد تسهیل و دستور استاندار خوزستان مجوز لازم برای عرضه خارج از بورس صادر شد.

    زاهدی ادامه داد: با توجه به دریافت مجوز تامین مواد اولیه شرکت فولاد هفت تپه شهرستان شوش از شرکت‌های درون خوزستان، این تامین از طریق عرضه خارج از بورس انجام خواهد شد.

    وی با اشاره به وجود شرکت‌های دانش‌بنیان در استان عنوان کرد: شرکت‌های علمی و دانش‌بنیان خوزستان از ظرفیت مناسب و ارائه راهکار مناسب برای تامین مواد اولیه صنایع برخوردار هستند که لازم است به این مهم توجه ویژه شود.

    زاهدی بیان کرد: مهمترین هدف سازمان بسیج صنایع خوزستان بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان درون استان جهت تحقق شعار سال و رفع مشکل بزرگ اشتغال در سطح استان بوده و طی بازدیدها و نشست‌ها این مساله به صورت جدی پیگیری می‌شود.

    رییس سازمان بسیج صنعت و معدن خوزستان خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌های استانی و ملی برای رفع موانع تولید و احیای واحدهای صنعتی استفاده خواهیم کرد تا مشکل تولید و اشتغال در سطح استان رفع شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر