امروز و فردا عرضه سیمان دنبال می‌شود

عرضه ۱.۲ میلیون تنی سیمان در بورس کالا

معامله ۳۲ میلیون تن سیمان در ۷ ماه

عصر معدن- عرضه های سیمانی ها در هفته جاری از امروز (یکشنبه اول آبان) آغاز و فردا (دوشنبه ۲ آبان) هم ادامه می یابد. در عرضه های امروز، ۶۶ شرکت سیمانی در مجموع یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۶۷۴ تن انواع سیمان را روی تابلوی عرضه می برند. سیمانی ها تا پایان مهر و در ۷ ماهه امسال، در مجموع نزدیک ۳۲ میلیون تن انواع سیمان را به ارزش ۲۰.۵ همت (هزار میلیارد تومان) در تالار سیمان بورس کالا فروختند.;

عرضه ۱.۲ میلیون تنی سیمان در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، تالار سیمان در بورس کالا امروز یکشنبه اول آبان میزبان عرضه یک میلیون و 229 هزار و 674 تن انواع سیمان از سوی 66 شرکت سیمانی است. از کل عرضه های امروز سیمانی ها در بورس کالا، یک میلیون و یک هزار و 574 تن سیمان از نوع تیپ 2، 146 هزار و 800 تن از نوع سیمان تیپ 1-425، 72 هزار تن از نوع سیمان تیپ 1-325 و 9 هزار و 300 تن از نوع سیمان تیپ 1-525 خواهد بود.

    66 شرکت سیمانی که امروز عرضه دارند، به ترتیب بالاترین حجم عرضه، شامل شرکت‌های سیمان تهران، آبیک، مازندران، صوفیان، سپاهان، ساوه، شرق، هرمزگان، ارومیه، شاهرود، هگمتان، صنایع سیمان سامان غرب، بجنورد، خزر، ممتازان کرمان، گروه صنعتی و معدنی سیمان تجارت مهریز، کرمان، نیزار قم، شمال، پیوند گلستان، اردستان، فراز فیروزکوه، داراب، فیروزکوه، عمران انارک، فارس نو، صنایع سیمان گیلان سبز، مجتمع سیمان غرب آسیا، غرب، ایلام، کارخانجات سیمان لامرد، زنجان، منددشتی هستند.

    همچنین شرکت های صنایع سیمان شهرکرد، دشتستان، ساروج اصفهان، آذر آبادگان خوی، توسعه گستر هلال خاورمیانه (سیمان مارگون)، جوین، خاش، صنایع سیمان نهاوند، زاوه تربت، آرتا اردبیل، خوزستان، قائن، خمسه، اصفهان، زابل، کاوان بوکان، کیاسر، لار سبزوار، کویر کاشان، فارس، بین‌المللی ساروج بوشهر، کردستان، خاکستری نی ریز، باقران، توسعه ماهان کرمان، دورود، یاسوج، سپهر قیر و کارزین، نائین، قشم، استهبان، کارون و آباده نیز از دیگر شرکت‌هایی هستند که محصول خود را روی تابلو خواهند برد.

    معامله 32 میلیون تنی سیمانی ها در 7 ماهه نخست امسال

    از ابتدای فروردین امسال تا پایان مهر، در مجموع 39 میلیون و 246 هزار و 76 تن سیمان در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای 38 میلیون و 664 هزار و 90 تنی روبه رو و 31 میلیون و 942 هزار و 305 تن آن به ارزش بیش از 20 هزار و 578 میلیارد تومان معامله شد.

    معامله 354 میلیون گواهی سپرده سیمان در 7 ماهه ابتدایی امسال

    از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه، در مجموع 354 میلیون و 13 هزار گواهی سپرده سیمان معادل 354 هزار و 13 تن سیمان دست به دست شد و ارزش بیش از 253 میلیارد و 910 میلیون تومانی را رقم زد.

    در سال گذشته نیز که شاهد راه اندازی گواهی سپرده سیمان در تاریخ 9 آبان 1400 بودیم در مجموع 155 میلیون و 776 هزار ورق بهادار مبتنی بر کالا معادل 155 هزار و 776 تن سیمان به ارزش 90 میلیارد و 287 میلیون تومان مورد دادوستد قرار گرفته بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر