معرفی برترین های هفته در بورس کالا

فولاد، فملی جایگاه اول و دوم را حفظ کردند

عصر معدن- فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و فولاد هرمزگان جنوب ۳ شرکت برتر در هفته منتهی به ۱۷ تیر بیشترین فروش بازار فیزیکی در بورس کالا را از آن خود کردند.;

فولاد، فملی جایگاه اول و دوم را حفظ کردند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، بورس کالا برترین های بورس کالای ایران را در هفته منتهی به 17 تیر براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    فولاد مبارکه با ثبت معامله 212 هزار و 410 تن تختال SM، ورق سرد، ورق سرد خودرو، ورق سرد لوازم خانگی، ورق قلع اندود و ورق گرم خودرو به ارزش نزدیک 3845 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.
    ملی صنایع مس ایران با فروش 5 هزار و 220 تن مس کاتد، مس کم عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گران بها با ارزش نزدیک به 1157 میلیارد تومان، دوم شد و این جایگاه را برای دومین هفته متوالی حفظ کرد.
    فولاد هرمزگان جنوب با فروش 40 هزار تن تختال C به ارزش بیش از 558 میلیارد تومان، سوم شد.
    پتروشیمی تندگویان با ثبت معامله 12 هزار و 782 تن پلی اتیلن ترفتالات بطری  نساجی و نخ پلی استر در گریدهای مختلف در گریدهای مختلف به ارزش بیش از 476 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.
    پالایش نفت تهران (تندگویان) با ثبت معامله 29 هزار و 920 تن گوگرد گرانوله، لوب کات سبک و سنگین و وکیوم باتوم به ارزش بیش از 461 میلیارد تومان پنجم شد.
    فولاد خوزستان 37 هزار و 500 تن آهن اسفنجی، تختال C و شمش بلوم را به ارزش 448 میلیارد تومان فروخت و ششم شد.
    ذوب آهن اصفهان با فروش 25 هزار و 485 تن تیرآهن و میلگرد به ارزش بیش از 417 میلیارد تومان هفتم شد.
    معدنی و صنعتی چادرملو با فروش 55 هزار تن شمش بلوم، کنسانتره و گندله سنگ آهن به ارزش نزدیک 339 میلیارد تومان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
    مجتمع سنگ آهن سنگان با ثبت معامله 200 هزار تن سنگ آهن دانه بندی به ارزش نزدیک 322 میلیارد تومان، نهم شد.
    پتروشیمی بندر امام با فروش 9 هزار و 351 تن پلی وینیل کلراید، پلی اتیلن سبک و سنگین، زایلین، بنزن و استایرن بوتادین به ارزش بیش از 303 میلیارد تومان در رتبه دهم ایستاد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر