برنامه در دستورکار شهرداری تهران

عرضه ضایعات در بورس کالا با آهن کلید خورد

عصر معدن- شهرداری تهران بعد از تامین نیازهایش از بورس کالا با خرید برخی از اقلام مورد نیاز پروژه‌ها و عرضه املاک مازاد که به دور دوم کشیده شده، در برنامه جدیدش که در دستورکار قرار داده، فروش ضایعات در بورس کالا را با ضایعات آهنی کلید زد.;

عرضه ضایعات در بورس کالا با آهن کلید خورد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا، مدیرعامل سرمایه‌گذاری شهر شهرداری تهران از آغار فرایند فروش ضایعات آهنی شهرداری تهران در بورس کالا خبر داد.

    هادی علیرضایی با بیان اینکه برای نخستین بار شهرداری تهران فروش ضایعات خود را از طریق بورس کالا انجام خواهد داد، گفت: شهرداری تهران در نظر دارد برای نخستین بار ضایعات آهنی خود را در بورس کالا به فروش برساند که چند روز دیگر مقدمات آن انجام شده و به زودی ضایعات از طریق بورس کالا با قیمت واقعی و شفاف به فروش می‌رسد.

    علیرضایی با بیان اینکه ضایعات آهنی همچون عرشه‌های پل، در خطوط مترو و… متعلق به شهرداری است، عنوان کرد: عرضه ضایعات در بورس کالا را از ضایعات آهن شروع کرده و در نظر داریم به فروش سایر ضایعات تسری بخشیم و تقریبا هر چیزی را که بتوانیم در بورس کالا عرضه کنیم را در راستای شفافیت در بورس کالا عرضه می‌کنیم. چرا که هم خریدار و هم فروشنده مشخص است و نظارت بر آن انجام می‌شود و به‌عنوان اتاق شیشه‌ای همه معاملات را مردم می‌بینند.

    وی با اشاره به ارزش ریالی این ضایعات تصریح کرد: همین حالا یکی از مزایده‌های ضایعات آهن ما، 3300 تن ضایعات آهن است که برآورده مالی آن 30میلیارد تومان است که مزایده آن در حال برگزاری است، اما وقتی فروش ضایعات وارد بورس کالا شود، هم شفاف‌سازی صورت گرفته و هم قیمت‌ها واقعی‌تر می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر