مدیر مجتمع سرب و روی انگوران:

رشد ۸۹ درصدی فروش انگوران در بورس کالا

عصر معدن- امید فلاح مدیر مجتمع سرب و روی انگوران از رشد ۸۹ درصدی عرضه و فروش ماده معدنی این مجتمع در بورس کالا طی سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در سالی که گذشت موفق به عرضه بیش از یک میلیون تن ماده معدنی در بورس کالا شدیم.;

رشد ۸۹ درصدی فروش انگوران در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایمپاسکو، امید فلاح مدیر مجتمع سرب و روی انگوران با بیان این که در سال 1401 موفق به عرضه بیش از یک میلیون تن ماده معدنی در بورس کالا شدیم، عنوان کرد: با توجه به عرضه حدود 550 هزار تنی ماده معدنی در بورس در سال 1400، این رقم بیانگر رشد حدود 89 درصدی است.

    مدیر مجتمع سرب و روی انگوران همچنین با تقسیم بندی استخراج ماده معدنی به سه روش روباز، زیرزمینی و تراورتن، عنوان کرد: در سال گذشته برنامه استخراج 800 هزار تن ماده معدنی روباز در دستور کار مجتمع بود که با یک رشد 32 درصدی نسبت به برنامه سالانه موفق به استخراج بیش از یک میلیون تن ماده معدنی روباز شدیم.

    وی همچنین با بیان اینکه در ماده معدنی زیرزمینی هدف برنامه سالانه استخراج 120 هزار تن ماده معدنی بود، اعلام کرد: در استخراج ماده معدنی زیرزمینی هم با پیشتازی 20 درصدی نسبت به برنامه سالانه موفق شدیم حدود 145 هزار تن کانسنگ زیرزمینی استخراج کنیم.

    فلاح همچنین در رابطه با استخراج معدن سنگ تراورتن بیان کرد: در حالی که برنامه سالانه ما بر مبنای استخراج 20 هزار تنی بود، مجتمع سرب و روی انگوران موفق شد با یک جهش 13 درصدی حدود 23 هزار تن معدن سنگ تراورتن استخراج کند.

    مدیر مجتمع سرب و روی انگوران خاطرنشان کرد: همکاران ما در مجتمع انگوران با شعار حفظ اشتغال و با تکیه بر دانش و تجربیات دانش بنیان و با رشد استخراج و عرضه ماده معدنی در بورس، عملکرد درخشانی در سال گذشته بر جای گذاشتند.

    وی در پایان تاکید کرد: عملیات اکتشاف تکمیلی مجتمع با انجام حفاری عمیق همچون سال گذشته و با هدف افزایش ذخیره ماده معدنی بخش روباز، در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر