شرکت‌هایی که بیشترین ارزش فروش را داشتند

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید

عصر معدن- آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته منتهی به ۱۳ بهمن ۳۶۹ شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۳ میلیون و ۱۷۴ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۴ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۱۳.۸ هزار میلیارد تومان برآورد شد.;

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به 13 بهمن را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    فولاد مبارکه اصفهان (#فولاد) با ثبت معامله 75 هزار تن تختال، ورق سرد، ورق رنگی و ورق قلع اندود به ارزش 2 هزار و 244 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    ملی صنایع مس ایران (#فملی) با فروش 6 هزار و 800 تن مس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول، سولفور مولیبدن و اکسید مولیبدن به ارزش یک هزار و 972 میلیارد تومان، دوم شد.

    معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) با فروش 295 هزار و 142 تن کنسانتره و گندله سنگ آهن، شمش بلوم و مواد فسفاته آهن به ارزش یک هزار و 613 میلیارد تومان، سوم شد.

    مجتمع فولاد خراسان (#فخاس) با ثبت معامله 72 هزار و 500 تن میلگرد و شمش بلوم به ارزش یک هزار و 606 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    فولاد خوزستان (#فخوز) با فروش 72 هزار و 380 تن تختال، شمش بلوم و آرگون به ارزش یک هزار و 545 میلیارد تومان پنجم شد.

    پالایش نفت اصفهان (#شپنا) با ثبت معامله 88 هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک به ارزش یک هزار و 246 میلیارد تومان، ششم شد.

    معدنی و صنعتی گل گهر (#کگل) با فروش 200 هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش 959 میلیارد تومان در رتبه هفتم ایستاد.

    پالایش نفت بندرعباس (#شبندر) نیز با ثبت معامله 66 هزار و 600 تن وکیوم باتوم و لوب کات سنگین به ارزش 955 میلیارد تومان هشتم شد.

    ذوب آهن اصفهان (#ذوب) 39 هزار و 728 تن تیرآهن، میلگرد، ناودانی، شمش بلوم شمش بلوم به ارزش 946 میلیارد تومان فروخت نهم شد.

    سنگ آهن گهر زمین (#کگهر) با فروش 150 هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن و ثبت ارزش 718 میلیارد تومان دهم شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر