عملیات موفقیت آمیز تعویض ریل در مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی

عصر معدن- عملیات تعویض سه شاخه ریل در مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی به همت تلاشگران این بخش با موفقیت انجام شد .;

عملیات موفقیت آمیز تعویض ریل در مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» محمد اعلایی سرپرست واحد 2 تولید کک در این خصوص گفت : سه شاخه ریل در این قسمت باید تعویض می شد که با برنامه ریزی های انجام شده بدون توقف تولید با موفقیت انجام گردید . این عملیات در نوع خود یک رکورد محسوب می شود .

    وی افزود : با توجه به شرایط بحرانی که ویروس کرونا در کل کشور به وجود آورده است شاید بسیاری فکر می کردند در تولید ذوب آهن اصفهان نقصانی پدید خواهد آمد ولی با هماهنگی همه مدیریت ها و تلاش شبانه روزی همکاران سخت کوش، تولید در این بخش با تمام جدیت ادامه دارد .

    سرپرست واحد 2 تولید کک تصریح کرد : خوشحال هستیم که ریل های تعویضی و استفاده شده در این پروژه از ریل UIC60  تولیدی ذوب آهن اصفهان است .

    یوسف اسکندری ، معاون تجهیزات مکانیک کک سازی نیز گفت : حدود70 نفر از همکاران شاغل در بخش های مختلف با رعایت کامل مباحث بهداشتی این پروژه را به اتمام رساندند تا در امر تولید وقفه ای ایجاد نشود . وی از گند زدایی محیط و تجهیزات تشکر کرد و گفت : هر روز محیط ، سطوح و تجهیزات موجود در این قسمت ضد عفونی و گند زدایی می شود .

    محمود شفیعی معاون تعمیرات مدیریت نت گفت : با هماهنگی مدیریت های مختلف و برنامه ریزی صورت گرفته با همه توان، تعمیرات مورد نیاز خط تولید انجام می شود و این مدیریت در مباحث نگهداری نیز بر اساس برنامه، اقدامات لازم را انجام می دهد تا در تولید شرکت کوچکترین خللی ایجاد نگردد .

    حسن رضا جانمحمدی مهندس ارشد تولید کک واحد 2 گفت : برای اولین بار ، تعویض ریل این قسمت با حجم زیاد همزمان با تولیدکک انجام می گیرد که در حقیقت یک رکورد محسوب می شود .

    وی افزود : با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور با رعایت کامل مباحث بهداشتی در همه مکان ها و توسط همه همکاران به تولید کک ادامه می دهیم و مطمئن هستیم همه با هم کرونا را شکست خواهیم داد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر