معرفی ۱۰ شرکت برتر بورس کالا از نظر ارزش فروش؛

معدنی ها به صدر جدول معاملات نزدیک شدند

عصر معدن- بررسی ارزش فروش شرکت ها در بخش داخلی بازار فیزیکی بورس کالای ایران طی هفته گذشته نشان می دهد که جدول برترین ها به نسبت هفته ماقبل دستخوش تغییرات شده است به طوریکه شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو و توسعه آهن و فولاد گل گهر در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند و پس از آن ها نیز، پتروشیمی تندگویان، ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی بندر امام، پالایش نفت بندرعباس، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان، پالایش نفت تهران (تندگویان) به ترتیب در رده های بعدی قرار گرفتند.;

معدنی ها به صدر جدول معاملات نزدیک شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ثبت معامله 140 هزار و 450 تن محصول شامل ورق گرم و سرد خودرو، تختال، ورق سرد و گالوانیزه لوازم خانگی و ورق گالوانیزه G ارزشی معادل 29 هزار و 340 میلیارد ریال را به ثبت رساند و با اختلاف قابل توجه از سایر شرکت ها جایگاه نخست را مجددا از آن خود کرد و در رتبه اول ایستاد.

    شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با فروش 75 هزار تن کنسانتره سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش 4503 میلیارد ریال در جایگاه دوم ایستاد.

    شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با ثبت معامله 50 هزار تن آهن اسفنجی ارزش 4379 میلیارد ریالی را رقم زد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

    پتروشیمی تندگویان با ثبت معامله 11 هزار و 103 تن انواع پلی اتیلن ترفتالات و نخ پلی استر در گریدهای مختلف ارزشی بیش از 3706 میلیارد ریال را رقم زد و بعد از توسعه آهن و فولاد گل گهر در جایگاه چهارم ایستاد.

    پس از آن شرکت ملی صنایع مس ایران نیز با ثبت معامله 1851 تن مس کاتد، مس کم عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گران بها به ارزش بیش از 3604 میلیارد ریال پنجم شد.

    پتروشیمی بندر امام با فروش 8513 تن پی وی سی، پلی اتیلن سنگین و سبک، زایلین و استایرن بوتادین رابر بیش از 2907 میلیارد ریال را رقم زد و در جایگاه ششم قرار گرفت.

    پس از آن نیز شرکت پالایش نفت بندرعباس با ثبت معامله 30 هزار وکیوم باتوم موفق به ثبت ارزش 2892 میلیارد ریالی شد و جایگاه هفتم را به خود اختصاص داد.

    شرکت ذوب آهن اصفهان با دادوستد 19 هزار و 262 تن میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی به ارزش 2677 میلیارد ریال رتبه هشتم را کسب کرد و بعد از آن شرکت فولاد خوزستان با ثبت معامله 20 هزار تن شمش بلوم به ارزش 2498 میلیارد ریال در جایگاه نهم جای گرفت.

    پالایش نفت تهران (تندگویان) با فروش 22 هزار و 770 تن بول کات سبک و سنگین، وکیوم باتوم و گوگرد گرانوله ارزشی بیش از 2405 میلیارد ریالی را به ثبت رساند و دهم شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر