برترین‌ها در بورس کالای ایران

فولادی‌ها در صدر نشستند/ فملی دوم شد

عصر معدن- فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و فولاد خوزستان ۳ شرکت برتری بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته سوم بهمن را به ثبت رساندند.;

فولادی‌ها در صدر نشستند/ فملی دوم شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته سوم بهمن (منتهی به 21 بهمن) را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    فولاد مبارکه اصفهان با ثبت معامله 105 هزار و 610 تن ورق سرد و گرم خودرو، ورق سرد لوازم خانگی، ورق قلع اندود و ورق گالوانیزه به ارزش بیش از 3956 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    ملی صنایع مس ایران با فروش 4 هزار و 900 تن مس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول و سولفور مولیبدن به ارزش بیش از 1580 میلیارد تومان، دوم شد.

    فولاد خوزستان با فروش 78 هزار تن و 200 تن تختال C و شمش بلوم به ارزش بیش از 1468 میلیارد تومان، سوم شد.

    معدنی و صنعتی گل گهر با ثبت معامله 275 هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن به ارزش بیش از 923 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    معدنی و صنعتی چادرملو با ثبت معامله 218 هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش نزدیک 773 میلیارد تومان پنجم شد.

    فولاد هرمزگان جنوب 40 هزار تن تختال C را به ارزش بیش از 756 میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

    پالایش نفت بندرعباس با فروش 60 هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات سنگین به ارزش بیش از 700 میلیارد تومان هفتم شد.

    ذوب آهن اصفهان با ثبت معامله 30 هزار و 597 تن تیرآهن، میلگرد و بنزن به ارزش بیش از 682 میلیارد تومان، هشتم شد.

    پالایش نفت اصفهان با فروش 45 هزار و 350 تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک، آروماتیک سنگین و گوگرد گرانوله به ارزش بیش از 530 میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

    پتروشیمی تندگویان نیز با ثبت معامله 14 هزار و 296 تن پلی اتیلن ترفتالات نساجی و بطری و نخ پلی استر در گریدهای مختلف و ثبت ارزش بیش از 513 میلیارد تومان دهم شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر