شرکت‌هایی که بیشترین ارزش فروش را داشتند

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید

عصر معدن- آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته سوم آبان ۴۱۰ شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۲ میلیون و ۸۷۱ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۴.۹ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۹ هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان برآورد شد.;

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به 19 آبان را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    ملی صنایع مس ایران (#فملی) با ثبت معامله 6 هزار و 200 تن مس کاتد، مس مفتول، مس کم عیار و سولفور مولیبدن به ارزش یک هزار و 787 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    فولاد خوزستان (#فخوز) با فروش 78 هزار و 170 تن تختال، شمش بلوم و آرگون به ارزش یک هزار و 502 میلیارد تومان، دوم شد.

    فولاد مبارکه اصفهان (#فولاد) با فروش 22 هزار و 400 تن ورق قلع اندود، ورق سرد، ورق رنگی و ورق گالوانیزه به ارزش یک هزار و 86 میلیارد تومان، سوم شد.

    معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) با ثبت معامله 160 هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن، شمش بلوم و آهن اسفنجی به ارزش 989 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    فولاد کاوه جنوب کیش (#کاوه) با ثبت معامله 85 هزار تن ضایعات مخلوط نرمه گندله و لجن آهن اسفنجی، شمش بلوم، ضایعات نرمه آهن اسفنجی به ارزش 916 میلیارد تومان پنجم شد.

    پالایش نفت اصفهان (#شپنا) با فروش 71 هزار و 500 تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و گوگرد کلوخه به ارزش 841 میلیارد تومان ششم شد.

    معدنی و صنعتی گل گهر (#کگل) با ثبت معامله 150 هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش 712 میلیارد تومان، هفتم شد.

    پالایش نفت تهران (تندگویان) با فروش 43 هزار و 540 تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و سنگین و گوگرد گرانوله به ارزش 651 میلیارد تومان در رتبه هشتم ایستاد.

    سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران نیز با ثبت معامله 170 هزار تن سنگ آهن دانه بندی و آهن اسفنجی به ارزش 594 میلیارد تومان نهم شد.

    پتروشیمی تندگویان (#شگویا) 10 هزار و 916 تن پلی اتیلن ترفتالات بطری و نساجی و نخ پلی استر در گریدهای مختلف به ارزش 523 میلیارد تومان فروخت و دهم شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر