عرضه گسترده سیمانی ها در روز شنبه؛

تاکنون عرضه ۶۱۶هزار تن سیمان در بورس کالا ثبت شده است

عصر معدن- نگاهی به اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران برای روز شنبه ۱۶ مرداد ماه نشان می دهد که سیمانی ها با عرضه های گسترده راهی تالار معاملات خواهند شد به طوریکه تا این لحظه عرضه ۶۱۶ هزار و ۵۰۰ تن محصول به ثبت رسیده که البته این اطلاعیه در حال به روز رسانی و افزایش میزان عرضه هاست.;

تاکنون عرضه ۶۱۶هزار تن سیمان در بورس کالا ثبت شده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر، شنبه هفته آینده شاهد عرضه گسترده شرکت های سیمانی در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا خواهیم بود به طوریکه تاکنون شرکت های سیمان ارومیه، بجنورد، بهبهان، خاش، خزر، خوزستان، دشتستان، دورود، زنجان، ساوه، سپاهان، سفید شرق، سفید نی ریز، شاهرود، شرق، صوفیان، غرب، فارس، فارس نو، قائن، کردستان و صنایع سیمان سامان غرب برای عرضه های شنبه اعلام آمادگی کرده اند. تا لحظه تنظیم این خبر (10 صبح) عرضه 616 هزار و 500 تن تایید شده و به نظر می رسد به این حجم افزوده خواهد شد.

    گفتنی است، از اولین عرضه سیمان در بورس کالا که به تاریخ 9 خرداد ماه بر می گردد درمجموع 3 میلیون و 328 هزار و 430 تن سیمان از سوی 37 شرکت سیمانی عرضه شد که پس از ثبت تقاضای 3 میلیون و 51 هزار و 650 تنی 2 میلیون و 415 هزار و 450 تن آن مورد معامله قرار گرفت. همچنین پس از عرضه بالغ بر 730هزار تنی سیمان در هفته گذشته، بازار با آرامش نسبی مواجه شده و قیمت ها در بازار نیز در سراشیبی قرار گرفت.

    شایان ذکر است با پذیرش های این هفته کمیته عرضه بورس کالا، شمار شرکت های سیمانی پذیرفته شده به عددد 54 شرکت رسیده و این گویای عرضه های وسیع تر سیمانی در روزها و هفته های آینده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر