قائم مقام مدیرعامل آهن و فولاد ارفع خبر داد:

مذاکره با بورس کالا برای فروش تهاتری شمش و گندله

عصر معدن- آهن و فولاد ارفع با ابراز رضایت نسبت به عرضه صادراتی در بورس کالا از تداوم این سازوکار برای انجام عرضه‌های صادراتی خود خبر داد. قائم مقام مدیرعامل فولاد و آهن ارفع همچنین عنوان کرده، برای فروش تهاتری شمش و گندله در بورس کالا در حال مذاکره است.;

مذاکره با بورس کالا برای فروش تهاتری شمش و گندله
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر، علیرضا موسوی، قائم مقام مدیرعامل و معاون فروش و بازاریابی آهن و فولاد ارفع با بیان اینکه «ارفع» شیوه‌های متنوعی را برای فروش استفاده می کند،گفت: برای نمونه معاملات کشف پریمیوم در ارفع اجرایی شده و فروش تهاتری را نیز در پیش گرفته است.

    وی افزود: ارفع علاقه‌مند بود، فروش‌هایش را از رینگ صادراتی بورس کالا نیز پیگیری کند که از هفته گذشته این مهم اجرایی شد.

    موسوی با اشاره اینکه مذاکره‌هایی را با بورس کالا برای فروش تهاتری شمش و گندله به انجام رساندیم، گفت: این موضوع در حال بررسی از منظر حقوقی است و چنانچه مجوز آن صادر شود، تمایل به اجرای آنرا داریم.

    وی درباره الگوی عرضه صادراتی شمش بلوم «ارفع» اظهار کرد: ارفع سازوکار عرضه صادراتی را در بورس کالا در پیش گرفت. پیش از این، شرکت ملی مس و شرکت های آلومینیومی از سازوکار رینگ صادراتی بهره برده بودند و خلأ آن در صنعت فولاد احساس می‌شد.

    موسوی خاطرنشان کرد: با همکاری بورس کالا و همراهی ایمیدرو و آموزش به مشتریان، زمینه سازی های لازم انجام و در نهایت عرضه صادراتی شمش بلوم صورت گرفت.

    قائم مقام مدیرعامل ارفع درباره تداوم عرضه صادراتی ارفع در بورس کالا گفت: با بررسی درصد توفیق این روش و حجم تقاضای ثبت شده و درصدی که می توان برای این الگو در نظر گرفت، میزان عرضه ها مشخص می‌شود و ارفع این مسیر را ادامه خواهد داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر