ریل ملی تولید ذوب آهن اصفهان در بورس کالا پذیرش شد

عصر معدن- پس از انجام مقدمات لازم و گذراندن و تکمیل کلیه مدارک مورد نیاز ، بورس کالا در یکصد و بیست و سومین ‌جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار ، ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۹ موافقت خود را با پذیرش ریل ملی در بورس کالا اعلام کرد.;

ریل ملی تولید ذوب آهن اصفهان در بورس کالا پذیرش شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایلنا، بهزاد کرمی معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان ضمن بیان مطلب فوق گفت  : در آینده نزدیک این محصول مهم و استراتژیک در بورس عرضه خواهد شد و خریداران این محصول میتوانند انواع ریل مورد نیاز خود را از طریق بورس تامین نمایند.

    وی افزود : چهار کلاس ریل مورد نیاز راه آهن ، مترو ، معدن و ریل مورد نیاز حمل و نقل داخلی کارخانه ها در بورس کالا عرضه می شود و قیمت ها نیز مطابق قوانین و مقررات بورس ، رقابتی خواهد بود.

    معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن ، متعهد شدن خریدار و فروشنده در معاملات مربوط به ریل مطابق قوانین بورس کالا را یکی از مزیت های عرصه این محصول در بورس کالا دانست و گفت : با این اتفاق مهم ، تولید ریل استاندارد در ذوب آهن اصفهان در جامعه نهادینه می شود و عملاً هیچ گونه ابهامی در این خصوص باقی نخواهد ماند.

    شایان ذکر است ذوب آهن اصفهان قادر است به همراه تعداد معدودی از کشورهای جهان در کارگاه نورد 650 خود ، ریل خطوط پرسرعت با گرید 60E1 تولید کند و به لحاظ حجم تولید نیز ، به طور کامل پاسخگوی نیاز داخل به این محصول است.

    گفتنی است در آذرماه سال گذشته با افتتاح و بهره برداری رسمی از خط آهن میانه- بستان آباد با حضور رئیس جمهور برای اولین بار از ریل ملی ذوب آهن اصفهان در خطوط آهن ایران استفاده شد و هم اکنون نیز در محور زاهدان – چابهار توسط قرارگاه خاتم الانبیاء ، ریل ذوب آهن اصفهان در حال نصب است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر