جمع سیمانی های بورس کالا به ۳۰ شرکت رسید؛

معامله نزدیک به یک میلیون تن سیمان طی یک ماه در بورس کالا

عصر معدن- با پذیرش محصول شرکت های سیمان آذر آبادگان خوی و سیمان اردستان، جمع شرکت های سیمانی پذیرش شده در بورس کالا از ابتدای سال جاری تاکنون به عدد ۳۰ رسید که در آماری بی سابقه در یک ماه گذشته ۹۷۳ هزار و ۸۰ تن سیمان در بورس کالا معامله شده است؛ همچنین فردا شنبه بیش از ۵۰۰ هزار تن سیمان روی تابلوی معاملات می رود.;

معامله نزدیک به یک میلیون تن سیمان طی یک ماه در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر، مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه های جداگانه از پذیرش محصول دو شرکت سیمانی شامل شرکت کارخانه سیمان آذر آبادگان خوی و شرکت سیمان اردستان در بازار اصلی این بورس خبر داد.

    براساس اطلاعیه های منتشر شده، پذیرش محصول سیمان شرکت کارخانه سیمان آذر آبادگان خوی پس از بررسی مدارک و مستندات در دویست و نود و نهمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ 8 تیر ماه جاری در بازار اصلی بورس کالای ایران مورد تصویب قرار گرفت.

    همچنین کمیته عرضه بورس کالا در این جلسه محصول سیمان شرکت سیمان اردستان را پس از بررسی مدارک و مستندات در بازار اصلی پذیرش کرد.

    گفتنی است با پذیرش این دو شرکت جمع شرکت های سیمانی پذیرش شده از ابتدای سال جاری تاکنون در بورس کالا به عدد 30 رسید. همچنین از 9 خرداد ماه که عرضه های سیمانی در بورس کالا کلید خورد یک میلیون و 477 هزار و 410 تن سیمان از سوی شرکت های سیمان آبیک، ارومیه، بجنورد، بهبهان، تهران، خاش، خزر، خوزستان، دورود، زنجان، ساوه، سفید نی ریز، شاهرود، شرق، شمال، صوفیان، غرب، فارس، فارس نو، قائن، کرمان، مازندران و هرمزگان در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالاعرضه و با تقاضای یک میلیون و 223 هزار و 670 تنی همراه شد و در نهایت 973 هزار و 80 تن آن مورد معامله قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر