بعد از ارفع، نوبت به فولاد کاوه جنوب کیش رسید

فروش دومین محموله صادراتی شمش فولاد در بورس کالا

عصر معدن- تالار صادراتی بورس کالای ایران امروز ۲۹ آبان میزبان عرضه و معامله ۵ هزار تن شمش بلوم صادراتی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش بود. معامله شمش فولاد این شرکت در حالی صورت گرفت که دو هفته قبل معاملات صادراتی شمش بلوم از مسیر بورس کالا با آهن و فولاد ارفع کلید خورده بود.;

فروش دومین محموله صادراتی شمش فولاد در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، 5 هزار تن شمش بلوم فولاد کاوه جنوب با قیمت پایه هر کیلوگرم 14.1 هزار تومان عرضه شده بود که با وجود تقاضای 10 هزار تنی، در پایان با همان قیمت پایه فروخته شد.

    محصول مذکور تحویل درب کارخانه فولاد کاوه جنوب کیش (واقع در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در بندرعباس) بوده و 29 آذر به خریدار تحویل داده می شود.

    بنا بر مشخصات عرضه این محصول تهیه وسیله حمل و اعلام آدرس محل بارانداز بر عهده خریدار است و پرداخت 9 درصد مالیات باید همزمان با تسویه کامل در بورس کالا صورت پذیرد.

    پیش تر چهارشنبه 18 آبان، 10 هزار تن شمش بلوم آهن و فولاد ارفع، برای نخستین بار در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه شد که با استقبال 23 هزار تنی و رقابت خریداران، کل حجم عرضه با موفقیت مورد معامله قرار گرفت. تاریخ تحویل هر دو محموله 17 آذر و خریدار موظف به رفع تعهد ارزی ناشی از صادرات بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر