۶۴ شرکت با یک میلیون تن محصول در راه هستند؛

بهمن سیمان در بورس کالا

عصر معدن- تالار سیمان بورس کالای ایران فردا شنبه ٢ بهمن ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۵۲ هزار و ۱۳۴ تن انواع سیمان تیپ یک و دو از سوی ۶۴ شرکت است و عرضه های این هفته ۳۲ هزار و ۹۰۰ تن بالاتر از هفته قبل است.;

بهمن سیمان در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر؛ 966 هزار و 534 تن از این عرضه ها از نوع تیپ 2، 36 هزار و 200 تن از نوع سیمان تیپ1-325، 47 هزار و 400 تن از نوع سیمان تیپ 1-425 و 2 هزار تن از نوع سیمان تیپ 1-525 خواهد بود.

    شرکت های سیمانی که شنبه عرضه خواهند داشت به ترتیب بالاترین حجم عرضه شامل شرکت های سیمان تهران، آبیک، هرمزگان، شرق، سپاهان، شاهرود، ساوه، مازندران، هگمتان، صنایع سیمان سامان غرب، صوفیان، خزر، اصفهان، بجنورد، نائین، فارس نو، گروه صنعتی و معدنی سیمان تجارت مهریز، ایلام، فیروزکوه، داراب، نیزار قم، خوزستان، اردستان، زاوه تربت، کارخانجات سیمان لامرد، پیوند گلستان، صنایع سیمان شهرکرد، غرب، مجتمع سیمان غرب آسیا، توسعه گستر هلال خاورمیانه (سیمان مارگون)، فراز فیروزکوه، ارومیه و دشتستان هستند.

    همچنین شرکت های سیمان آذر آبادگان خوی، عمران انارک، جوین، قائن، آرتا اردبیل، دورود، ممتازان کرمان، باقران، کرمان، صنایع سیمان نهاوند، زنجان، خاش، ساروج اصفهان، لار سبزوار، زابل، کیاسر، خمسه، خاکستری نی ریز، فارس، منددشتی، کویر کاشان، کردستان، کاوان بوکان، صنایع سیمان گیلان سبز، بین المللی ساروج بوشهر، توسعه ماهان کرمان، سپهر قیر و کارزین، استهبان، یاسوج، کارون و آباده نیز محصول خود را روی تابلو خواهند برد.

    معاملات 26 میلیون تنی در بورس کالا

    از ابتدای عرضه مستمر سیمان در بورس کالا که به تاریخ 9 خرداد ماه بر می گردد درمجموع 32 میلیون و 626 هزار تن سیمان در بورس عرضه و 26 میلیون و 305 هزار تن به ارزش بیش از 125 هزار و 189 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفته است. به گواه آمار با عرضه های مستمر و پر حجم شرکت های سیمانی در بورس کالا، شاهد ثبات قیمت این محصول در سراسر کشور هستیم.

    بیشترین حجم معاملات در این مدت مربوط به سیمان آبیک با ثبت معامله 1 میلیون و 622 هزار تن بود و بعد از آن سیمان ساوه و صوفیان به ترتیب با 1 میلیون و 212 هزار تن و یک میلیون و 84 هزار تن در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر