ریل ملی برای اولین بار روی تابلوی بورس کالا می رود

عصر معدن- چهارشنبه هفته جاری برای نخستین بار ریل شرکت ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها تولید کننده ریل کشور در بورس کالای ایران عرضه می شود.;

ریل ملی برای اولین بار روی تابلوی بورس کالا می رود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر،  بهزاد کرمی گفت: ذوب آهن اصفهان تنها تولید کننده ریل کشور چهارشنبه 25 تیرماه 1399 برای اولین بار این محصول را در بورس کالا عرضه می کند.

    این مجتمع صنعتی در کارگاه نورد 650 خود قادر به تولید انواع ریل خطوط پرسرعت، فرعی، ریل معدن و ریل مترو است. ریل این شرکت در محور بستان آباد-میانه و زاهدان – چابهار نصب شده است.

    با توجه به سیاست های دولت نیاز کشور به ریل برای توسعه خطوط ریلی بین 90 تا 100 هزار تن در سال پیش بینی می شود و ذوب آهن برای تولید 120 هزار تن ریل با توجه به سفارش مشتری برنامه ریزی کرده است.

    کرمی به تازگی در گفت و گو با کالاخبر در پاسخ به مزایای عرضه ریل ملی در بورس کالای ایران گفت: یکی از مهمترین مزایای این عمل، کشف قیمت عادلانه این محصول در بورس کالا است. از سوی دیگر مصرف کننده نهایی این محصول بدون هیچ انحصاری توانایی خرید در بورس را پیدا کرده و واسطه ها حذف می گردند همچنین شرکت ذوب آهن نیز می تواند جهت برنامه ریزی تولید خود برآورد دقیق تری از مصرف محصول در کشور داشته و مازاد عرضه ها در بورس توانایی صادرات داشته و ارزآوری خوبی را با توجه به استانداردهای بالای این محصول برای شرکت ایجاد می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر