برای اولین بار در کشور صورت گرفت؛

تولید آرک معدن TH۳۶ در شرکت ذوب آهن اصفهان

عصر معدن- به همت متخصصان ذوب آهن اصفهان پروفیل آرک معدن TH۳۶ با استاندارد اروپایی در این کارخانه تولید و ایران بی نیاز از واردات این محصول شد.;

تولید آرک معدن TH۳۶ در شرکت ذوب آهن اصفهان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایلنا، مدیر مهندسی نورد شرکت ذوب آهن اصفهان با اشاره به مقاومت بالای آرک معدن TH36 ، این محصول را موجب تامین یکی از نیاز‌های بخش معادن با عمق و فشار زیاد دانست و گفت : در گذشته عمده آرک‌های معادن وارداتی بود، اما با همت و تلاش در ذوب آهن اصفهان از واردات این پروفیل بی نیاز شدیم.

    محمد امین یوسف زاده افزود : آرک هایی که در داخل تولید می شد نیز با روش های غیر ایمن بود که با توجه به خطرات کار در معدن و زلزله خیز بودن کشور ، تولید استاندارد این محصول ضرورت بسیار داشت .

    وی با اشاره به اینکه در گذشته نیز آرک V21 در ذوب آهن اصفهان تولید شده است ، افزود: حدود هفت ماه طراحی آرک معدن TH36 طول کشید که در نهایت بر اساس استاندارد اروپایی و درخواست مشتری به تولید انبوه رسید.

    علیرضا مهرابی سرپرست نورد 650 ذوب آهن اصفهان نیز ، آرک معدن TH36 را یک محصول کاملاً ایرانی دانست و گفت : طراحی ، تکنولوژی و تراش غلتک ها در کارگاه نورد 650 ذوب آهن انجام شد و امیدوارم به زودی آرک های TH دیگر نیز در این شرکت تولید شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر