معاون امور معادن شرکت فولاد مبارکه:

انضباط آزمون استخدامی این دوره ستودنی بود

عصر معدن- محمد یاسر طیب نیا در بازدید از آزمون فولادمبارکه گفت: آزمون استخدامی این دوره از انضباط و سطح کیفی خیلی خوبی برخوردار بود و چه در مرحله طراحی سوالات و چه در رعایت پروتکل ها، برتری خوبی قابل مشاهده بود. می توان این آزمون را در مقایسه با سایر آزمون ها در بالاترین سطح کیفیت در کشور مقایسه کرد.;

انضباط آزمون استخدامی این دوره ستودنی بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایلنا، طیب نیا عنوان کرد: در مورد نحوه طراحی سوالات و چینش داوطلبان هم تمهیدات بسیار مناسبی در نظر گرفته شده بود. همچنین در مورد افرادی که احتمالا خودشان یا نزدیکانشان محدودیت هایی در زمینه کرونا داشتند هم این محدودیت ها لحاظ شده بود و مکان دیگری و با فاصله های بسیار مناسب برای آنها در نظر گرفته شده بود.

    معاون امور معادن شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: یکی از معضلات حال حاضر جوامع، معضل اشتغال است. خوشبختانه این شرکت در راستای این مسئولیت اجتماعی به خوبی وظایف خود را انجام داده است. در حال حاضر گروه فولادمبارکه در سال جاری و با توجه به مشکلاتی مثل تحریم و فراگیری کرونا، نزدیک به یک هزار نفر را از طریق همین آزمون های به استخدام خود در می آورند که این نشان از ثبات و قدرت این شرکت است.

    وی افزود: نکته مهمتر از اشتغال، موضوع کیفیت اشتغالزایی است. در فولادمبارکه نظام های بسیار دقیقی برای ارزیابی و ارتقاء کارکنان وجود دارد که به جرئت می توان گفت این نظام ها در بهترین سطح جهانی است و در کشور می توانیم از فولاد مبارکه به عنوان یک الگو در این زمینه نام ببریم. از نگاه مدیریت فولادمبارکه نیروی انسانی با ارزش ترین سرمایه شرکت است. آزمونی که برگزار شد در راستای همین نگاه بود. در این آزمون بستر جذب نخبگان هم فراهم شده است. چرا که در برخی از رشته ها مثل حسابداری، معدن، مالی و... نیاز به تجربه و تخصص بالا بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر