معاون مشارکت‌های مردمی ادارۀ کل بهزیستی اصفهان تصریح کرد:

فولاد مبارکه حامی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی استان اصفهان و خیریه‌ها

عصر معدن- معاون مشارکت‌های مردمی ادارۀ کل بهزیستی اصفهان از کمک‌های مادی و غیرنقدی فولاد مبارکه به جامعۀ بهزیستی استان اصفهان خبر داد.;

فولاد مبارکه حامی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی استان اصفهان و خیریه‌ها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایراسین، علی‌اصغر شاه‌زیدی با اشاره به اینکه مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در چند دهۀ اخیر مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در قالب تعهد فرد یا سازمان نسبت به جامعه تعریف شده و عواید انجام فعالیت‌های مربوط به آن‌ها به کل جامعه و محیط می‌رسد.

    وی افزود: یکی از رسالت‌های اساسی شرکت‌ها و صنایع بزرگ استان اصفهان تعهد به مسئولیت اجتماعی و مشارکت در بهبود وضعیت جامعۀ هدف بهزیستی استان بوده است.

    معاون مشارکت‌های مردمی ادارۀ کل بهزیستی اصفهان بر اهمیت مشارکت‌های مردمی در قالب خیریه‌ها و کمک‌های مادی و معنوی تأکید کرد و گفت: دریافت مشارکت‌های مردمی عامل مهم و تأثیرگذاری در فرایند توانمندسازی و کاهش تعداد افراد نیازمند کمک در جامعۀ بهزیستی است.

    تلاش فولاد مبارکه در رفاه اجتماعی جامعۀ بهزیستی

    وی افزود: شرکت فولاد مبارکه همواره برای گسترش رفاه اجتماعی در جامعۀ بهزیستی استان اصفهان کوشیده و با کمک‌های نقدی و حمایت از خیریه‌ها حامی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی استان بوده است.

    شاه‌زیدی با اشاره به اینکه شرکت فولاد مبارکه بیش از 20 میلیارد ریال به جامعۀ بهزیستی استان اصفهان کمک کرده است، تصریح کرد: سهم عمده‌ای از کمک‌های شرکت فولاد مبارکه مربوط به تأمین مسکن مددجویان به‌ویژه افراد دارای معلولیت بوده است.

    معاون مشارکت‌های مردمی ادارۀ کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به نقش حمایت‌گرانۀ فولاد مبارکه از جامعۀ بهزیستی استان اصفهان بیان کرد: این شرکت حامی اصلی خیریۀ امیرالمؤمنین شهرستان مبارکه (مخصوص کودکان بی‌سرپرست یا بدسرپرست)، خیریۀ شهر دیزیچه (مخصوص کودکان دارای معلولیت) و خیریۀ شهید مدنی شهرستان لنجان (مخصوص نگهداری و مراقبت از افراد معلول) است.

    شاه‌زیدی بر اهمیت نقش فولاد مبارکه در حمایت از جامعۀ بهزیستی استان اصفهان تأکید کرد و گفت: بخش اعظمی از کمک‌های این شرکت در قالب مشارکت‌های مردمی و به‌صورت نقدی است که به‌حساب مددجویان واریز می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر