هم زمان با بازی های جام جهانی در روسیه:

با الماس های ALROSA، فوتبالی شوید

عصر معدن- ALROSA مجموعه فوتبال الماس را به مناسبت جام جهانی برگزار می کند.;

با الماس های ALROSA، فوتبالی شوید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، این مجموعه شامل 32 عدد الماس گرد، 0.3 قیراط است که هرکدام به عنوان کشورهای شرکت کننده در جام جهانی نامگذاری شده اند. همه الماس ها از کیفیت بالا، D به F رنگ و VVS2 تا وضوح IF، آنها در روسیه استخراج شده و برش آن توسط بخش ALROSA - DIAMONDS ALROSA، با توجه به بهترین سنت های برش جهانی روسیه انجام شده است.

    الماس از طریق وب سایت www.diamondsofrussia.ru به افراد و اشخاص حقوقی ارائه خواهد شد. الماس مورد نظر را می توان با حکاکی مرتبط با جام جهانی، یا نام خود را سفارش دهیم. ALROSAیک گواهی رسمی طراحی ویژه را برای این الماس ها ارائه می دهد.

    "روسیه یک سوم الماس های خشن جهان را تولید می کند و برای الماس های جلا داده شده اش معروف است. درواقع نمادی از این کشور هستند. پاول Vinikhin، مدیر DIAMONDS ALROSA اشاره کرد: ما تصمیم گرفته ایم تا برای طرفداران فرصتی فراهم شود و بتوانند قطعه کوچکی از روسیه را با آنها به اشتراک بگذاریم مارک های تیم ملی و پیروزی های نمادین که نه فقط برای سرود های فوتبال بلکه برای الماس های منحصر به فرد است و برای همیشه با آنها باقی می ماند. مجموعه سنگ هایی انتخاب شده اند تا برای طیف وسیعی از طرفداران مقرون به صرفه باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر