الماسی که سهام "Firestone" را افزایشی کرد

عصر معدن- پس از یافتن الماس ۴۶ قیراطی در لسوتو، سهام Firestone به سرعت بالا رفت.;

الماسی که سهام "Firestone" را افزایشی کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» سهام الماس فیبر نوری آفریقایی ( LON: FDI) در روز جمعه پس از اعلام شرکت کاترپیلار مبنی بر کشف الماس سفید 46 قیراطی در لسوتو، بیش از 14درصد افزایش یافت. 
    این معدنچی گفت: جواهری کشف شده از کیفیت لازم برخوردار بوده و سالم است. این الماس در ماه ژانویه و در مناقصه بعدی به فروش خواهد رسید.
    Firestone، یکی از 4 تولید کننده الماس آفریقایی، که یک ترکیب بالقوه از 4 شرکت را در بر دارد، به چشم انداز الماس های کوچک و ارزان تر خوش بین است. دلیل این موضوع نیز تثبیت قیمت ها برای این نوع سنگ ها است.
    پاول بسما، مدیر ارشد اجرایی، در این بیانیه گفت: " بازیابی سنگ 46 قیراطی اخبار خوبی است زیرا ما  استخراج معدن را در عرض چند ماه آینده شروع خواهیم کرد و به سمت شمال دره خواهیم رفت."
    در یک گزارش تحقیقی با عنوان "ادغام استخراج الماس آفریقایی"، بانک آلمانی Berenberg اخیرا مزایای ادغام چهار طرفه را مطرح کرده‌است که Petra Diamonds، Gem Diamonds، Lucara Diamond و Firestone Diamonds را تبدیل به یک نیروی اصلی در صنعت الماس در جنوب آفریقا می‌داند.
    در این زمینه باید اشاره داشت یک شرکت جدید به نام "Berenberg گفته است که تمرکز بر سنگ‌های بزرگ و با کیفیت بالا و عملیات در آفریقای جنوبی، بوتسوانا، تانزانیا و لسوتو را در دستور کار قرار داده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر