با ۴ نسل جواهرساز خانواده‌های سلطنتی آشنا شوید

عصر معدن- « مووآد» یک شرکت خصوصی کالاهای لوکس سوئیس و امارات است که لوازم جانبی مد، جواهرات و شرکت خرده فروشی که منابع الماس و سنگ های قیمتی، طراحی، تولید، و فروش مجموعه جواهرات، اشیاء هنر و ساعت های لوکس را تشکیل می دهد. این شرکت مالک الماس ۱۱ گوشه (mouawad splendor) است که رکورد گرانترین الماس جهان را یدک می کشد. گروه جواهرسازی «مووآد» تولید کننده جواهرات برای خانواده های سلطنتی نیز است.;

با ۴ نسل جواهرساز خانواده‌های سلطنتی آشنا شوید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷:۰۰

    تولد یک سنت
    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، سفر فوق‌العاده مووآد زمانی آغاز شد که دیوید مووآد) 1865 - 1951 ) از سرزمین مادری خود بیرون آمد، در سال 1890 لبنان بیش از دو دهه را در نیویورک و مکزیک صرف یادگیری هنر ساعت‌سازی، زرگری و جواهر فروشی کرد.
    دیوید آکنده از روحیه یک پیشگام، به بیروت بازگشت و اولین کارگاه Mouawad را در سال 1908 افتتاح کرد.
    از اینجا، او تجارت روزانه ساعت و تعمیرات جواهرات را با شور و اشتیاق عمیق خود همراه ساخت - ساختن ساعت‌های باشکوه و پیچیده و همچنین یک قطعات با نوع خاص که توسط مشتریان ثروتمند ساخته شده‌بود.
    جواهرات به پادشاهان
    فیاض مووآد ( 1917 - 1990 ) یک استعداد ذاتی برای تولید آثار که چشم نخبگان کشور را به خود جلب کرد ، نشان داد.
    در همان حال که او یکی از نخستین جواهرسازان بود که ساعت ها را با سنگ‌های قیمتی تزئین می کرد، نوآوری در رگ‌هایش جریان داشت.
    این جاه‌طلبی، فیاض را به نزدیکی پادشاهی عربستان سعودی تقریبا یک هزار مایلی رهنمون کرد.
    او یکی از نخستین جواهرفروشان در پادشاهی بود که مارک‌های لوکس را به سواحل خود آورد. کار استثنایی فیاض حمایت طبقات بالای جامعه را جلب کرد و کمک کرد تا شبکه‌ای قوی از روابط و مشتریان خود بسازند.
    موفقیت در بازارهای جدید
    رابرت مووآد، میراث خانوادگی را با جواهرات فوق العاده ای برای جواهرات باشکوه و ساعت های پیچیده به ارمغان آورد.
    در دهه 1970، او مقر این برند را به ژنو منتقل و شروع به تولید ساعت‌ها با برچسب Robergé - ادغام رابرت و ژنو کرد. رابرت ، حضوری پررنگ در اروپا، آسیا، و آمریکای شمالی داشت .
    او یکی از بزرگ‌ترین الماس‌های دنیا را در اختیار داشته و جای خود را در کتاب‌های تاریخ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیگران الماس به دست آورد.
    رابرت Mouawad از طریق پویایی، قدرت و تعهد به صنعت جواهرات، تجارت خانوادگی را با تحسین بین‌المللی رهبری کرد.
    آینده نوآوری
    1 ژانویه 2010 سال جدید را مشخص کرد، اما همچنین سپیده دم یک دوره جدید برای مووآد بود. این تاریخ نمادین برای انتقال این شرکت به نسل چهارم Mouawads، سه فرزند رابرت موآداد: فرد، آلن و پاسکال انتخاب شد. چشم اندازها و تلاش های برادران مووآد،  شهرت برند را برای برتری به دست آوردند تا با رکوردهای جهانی گینس و ارتباطات با افراد مشهور را در دست انجام دارد.
    مشتریان Mouawad   از بازیگران هالیوود نظیر کیت وینسلت، نیکول کیدمن و ... هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر