ادامه دیپلماسی تجاری و صنعتی وزیر صمت با همسایگان ایران

سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به کشور عمان برای توسعه روابط

عصر معدن- وزیر صمت در ادامه دیپلماسی اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت و برای پیگیری برنامه های توسعه ای همکاری های اقتصادی ایران با کشور های همسایه خود، عازم کشور عمان می شود.;

سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به کشور عمان برای توسعه روابط
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از شاتا، رضا رحمانی در خصوص سفر خود به عمان، اظهار داشت: افزایش مناسبات اقتصادی با کشور های دوست و همسایه دارای اهمیت بالایی است و در همین راستا برنامه سفر به عمان در دستور کار قرار گرفته است.

    وی افزود: با مطالعات صورت گرفته روی کشورهای هدف صادراتی ایران، ظرفیت های غیر فعال بسیاری تاکنون شناسایی شده که درصدد عملیاتی کردن آن ها هستیم.
    رحمانی خاطرنشان کرد: در توسعه روابط با کشورهای همسایه، گاها با برخی موانع و مشکلاتی مواجه هستیم که در صورت پیگیری و ایجاد شرایط مناسب در روند همکاری های مشترک این موارد می توانند حتی به نقطه قوت ما در افزایش حجم مبادلات تجاری تبدیل شوند.

    وزیر صمت با اشاره به اهمیت و جایگاه بخش خصوصی و تشکل های مرتبط در توسعه مناسبات اقتصادی ایران با سایر کشورها، تصریح کرد: به هر میزان که به خود تجار و بخش خصوصی در توسعه روابط بها داده و اعتماد کنیم، امکان موفقیت بیشتر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر