در سفر وزیر صمت به بلاروس؛

سند جامع همکاری اقتصادی ایران بلاروس تنظیم می‌شود

عصر معدن- وزیر صمت در دیدار با همتای بلاروسی خود در مینسک با تاکید بر گسترش همکاری‌های دوجانبه، گفت: باتوجه به ظرفیت‌های موجود می‌توانیم در زمینه صادرت و واردات تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی همکاری‌های بیشتری را داشته باشیم.;

سند جامع همکاری اقتصادی ایران بلاروس تنظیم می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معادن و تجارت در دیدار با همتای بلاروسی خود در مینسک با اشاره به اینکه اقتصاد دو کشور مکمل یکدیگرند، اعلام کرد: جمهوری اسلامی برای توسعه روابط اقتصادی در بخش‌های ماشین آلات صنعتی، لیزر و الکترونیک و دارو آمادگی دارد.

    وی در ادامه با بیان این که در صنایع معدنی و استخراج، از پتانسیل بالایی برخوردار هستیم، گفت: ما در ایران در حوزه صنایع و معادن، حجم گسترده‌ای در حوزه استخراج و بهره‌برداری در حوزه فلزات داریم.

    فاطمی امین تأکید کرد: در عمده‌ترین محوری که ما در بلاروس داریم توسعه ساخت ماشین آلات صنعتی است بویژه در حوزه صنایع معدنی و میکرو الکترونیک است.

    وزیر صنعت بلاروس در این دیدار با ابراز علاقمندی برای تبادلات تجاری با ایران گفت: امیدواریم‌ در این سفر بتوانیم تفاهماتی‌ در باب صادرات و‌ واردات تجهیزات و ماشین آلات داشته باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر