اقتصاد کرمان بهره‌ور نیست

عصر معدن- رئیس اتاق بازرگانی کرمان با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری باید به بهره‌وری توجه کرد، گفت: اقتصاد کرمان بهره‌ور نیست و رویکرد بهره‌ورانه ندارد.;

اقتصاد کرمان بهره‌ور نیست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان، سیدمهدی طبیب‌زاده در سی‌و‌چهارمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با موضوع بررسی نقش بهره‌وری در توسعه اقتصادی استان، افزود: هماهنگی بین فعالیت‌های مختلف در دستگاه‌ها و سازمان‌ها در زمینه بهره‌وری ضروری است و به بهره‌وری در حوزه آب و انرژی بیش از هر زمان دیگری باید توجه کرد.
    رئیس اتاق کرمان، خاطرنشان کرد: بهره‌وری یک مبحث غیرضروری نیست بلکه لازم است و باید با تغییر نگرش به اهداف مدنظر برسیم. وی با بیان اینکه در شرایط فعلی به دلیل بحران قیمت تمام شده رقابت‌پذیری محصولات ما در بازارهای مختلف به ویژه بازارهای منطقه کاهش یافته، اظهار کرد: دستگاه‌ها باید بیش از هر زمان دیگری به افزایش بهره‌وری در خدمات و فعالیت های خود توجه کنند.
    طبیب زاده، گفت: اتاق کرمان در نظر دارد مرکز توسعه رقابت پذیری کسب و کار استان را با اهدافی مانند تقویت بخش خصوصی، افزایش سطح رفاه و آرامش مردم و کمک به افزایش توان رقابت پذیری فعالیت های اعضای اتاق راه اندازی کند که در این زمینه به حمایت همه دستگاه های اجرایی استان نیاز دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر