بزرگ‌ترین تولیدکننده طلای جهان، قربانی کرونا

عصر معدن- شرکت نیومانت، کاهش سود سه ماهه اول خود را ثبت کرد زیرا بزرگ‌ترین تولیدکننده طلای جهان به دلیل کاهش حجم فروش طلا آسیب دیده است.;

بزرگ‌ترین تولیدکننده طلای جهان، قربانی کرونا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا، معدنچیان شرکت استخراج معادن و فلزات آمریکایی نیومانت، از زمان ظهور سویه اُمیکرون، با اختلالات کار و محدودیت مقابله می‌کنند. نیومانت در ماه فوریه هشدار داده بود که مسائل مربوط به اُمیکرون، می‌تواند بر تولید طلای آن تا 150 هزار اونس در سه ماهه اول تاثیر بگذارد.

    این شرکت مستقر در دنور کلرادو اعلام کرد که تولید طلای آن در سه ماهه، 1.34 میلیون اونس بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد کاهش داشته است. هزینه‌های طلا که معیار صنعتی برای کل هزینه‌های مرتبط با تولید را منعکس می‌کند، از 1039 دلار در سال گذشته به 1156 دلار در هر اونس افزایش یافت.

    بر اساس گزارش رویترز، درآمد خالص شرکت برای سهامداران از فعالیت‌های مستمر به 432 میلیون دلار یا 54 سنت به ازای هر سهم در سه ماهه منتهی به 31 مارس از 538 میلیون دلار یا 67 سنت به ازای هر سهم در سال گذشته کاهش یافت. نیومانت همچنین 17 میلیون دلار هزینه‌های خاص مرتبط با بیماری کووید را متحمل شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر