جواهراتی با تِم حیوانات از جنس «شوپارد»

عصر معدن- شوپارد، یک شرکت سوئیسی سازنده ساعت، جواهرات و لوازم جانبی لوکس است که در سال ۱۸۶۰ توسط لویی-اولیس شوپارد تاسیس شده است.;

جواهراتی با تِم حیوانات از جنس «شوپارد»
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، شوپارد در سن 24 سالگی کار خود را با تولید ساعت جیبی دقیق کورنومتر شروع کرد.
    امروزه تولیدات این شرکت در 124 کشور و همچنین از طریق 12 نمایندگی فروش مستقیم و 120 فروشگاه معتبر در بیشتر نقاط جهان پخش می‌شود. شوپارد سالانه حدود 150000 قطعه جواهر و ساعت را به فروش می‌رساند و دارای 1700 کارمند در سراسر جهان و گردش مالی برابر 800 میلیون فرانک سؤیس است.
    برای کامل شدن تنوع محصولات، انواع زیورآلات نیز به خط تولید شوپارد اضافه شده‎اند. این زیورآلات به گروه‎های اصلی جواهرات و ساعت‎ها مرتبط هستند؛ مانند دکمه سر دست و خودکارهایی با بافت چرم که درست مانند ساعت‎هایی اند که در مدل Classic Racing وجود داشتند.
    شوپارد عضو کنسول Responsible Jewellery است؛ یک سازمان بین الملی ناسودبر که برای تقویت اعتماد مشتریان به صنعت جواهرسازی تاسیس شده است. این سازمان هدفش را با پیشبرد روش‎های معتبر تجاری در زنجیره تامین، عملی می‎کند.
    در سال 2010، شوپارد مشارکتی سه ساله را برای حمایت از WWF's Tiger Initiative آغاز کرد؛ یک پروژه حفاظتی که هدفش نجات دادن ببرها از خطر منقرض شدن بود.
    در سال 2010 جشن 150 امین سالگرد تاسیس شوپارد و رونمایی از کلکسیون‎های سالگرد Animal World، 150 تکه جواهرات با تم حیوانات به نام Haute Joaillerie و همچنین 4 مدل جدید L.U.C که توسط 4 مشخصات سازنده‎ جدید پشتیبانی شده است.
    از سال 1999 شوپارد حامی مالی جشنواره فیلم کن بوده است و بازیگرانی چون کیت وینسلت و پنلوپه کروز از جواهرات شوپارد استفاده کرده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر