مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان:

حرکت بر اساس استراتژی وجه تمایز ما با دیگر شرکتهاست

عصر معدن- هفتمین کنفرانس حرفه ای گرایی روابط عمومی روز گذشته برگزار شد و مدیریت روابط عمومی فولاد هرمزگان تقدیر به عمل آمد.;

حرکت بر اساس استراتژی وجه تمایز ما با دیگر شرکتهاست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» رضا صفریان مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان درباره دلایل این  تقدیر و انتخاب گفت: روابط عمومی فولاد هرمزگان در اواخر سال 97 و با آغاز سال 98 برنامه ریزی انجام داد که بر اساس استراتژی حرکت کند. ما در این زمینه استراتژی تدوین و اقداماتی تعریف کردیم که بتوانیم آن را به ثمر برسانیم. در واقع این امر وجه تمایز بین روابط عمومی فولاد هرمزگان با دیگر شرکت‌ها بوده است.
    وی با بیان این مطلب در ادامه افزود: در این حوزه با کمک مشاوران مختلف و استفاده از تجربه فولاد مبارکه و ارتباط با آنها یکسری فرآیند تعریف کرده ایم که این موضوع به انجام کار تیمی کمک می کند. از طرفی در زمینه مسئولیت اجتماعی سعی داریم تا در حوزه هایی که منجر به ارتقای تصویر شرکت از نگاه بیرونی می شود حرکت  کنیم.
    به گفته صفریان، درواقع هدف ما ارتقای تعاملات و ارزش افزوده با جامعه است حال این موضوع می تواند در حوزه فرهنگی، ادبی ملی و کنفرانس‌های تخصصی و هرآنچه باعث تقویت برند شرکت و تصویر مثبت سازمانی باشد.

    وی گفت: در بحث مسئولیت اجتماعی، نظامی با همین نام تعریف کردیم و دراین زمینه گزارش GIR در حال تنظیم است که همان گزارش شفاف سازی است و تنها فولاد مبارکه اصفهان این گزارش را تهیه کرده و ما در تلاشیم با استفاده از کمک آنها و تجربیاتشان تا پایان امسال یا سال آینده گزارش GIR را ارائه دهیم.

    صفریان در ادامه شفاف سازی را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و از حسن‌های فولاد هرمزگان دانست و گفت: سعی داریم تا در همه حوزه‌ها به موقع حضور داشته باشیم و اخبار را به اصحاب رسانه و عموم جامعه ارائه دهیم. در اینجا باید از کلیه اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران حوزه صنایع معدنی و خبرنگاران بومی استان هرمزگان، خانه مطبوعات مشاوران رسانه ای استاندار و تشکل هایی استانی تشکر کنیم. زیرا همه آنها یار ما هستند و مشکلات ما را رصد کرده و در کنار آن اهداف سازمان را تشریح کرده و ما را در این زمینه یاری می رسانند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر