حل مشکل سند نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در آینده نزدیک

عصر معدن- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: مشکل سند نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران پیگیری و مرتفع خواهد شد.;

حل مشکل سند نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در آینده نزدیک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا، علی اکبر اسدی درخصوص کیفیت برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران  گفت: فارغ از ظرفیت‌سازی‌هایی که در این نمایشگاه اتفاق افتاد، مهم‌ترین اتفاق نمایشگاه این بود که تمام غرفه‌داران حاضر، از شرایط نمایشگاه و موقعیت به وجود آمده رضایت داشتند.

    وی ادامه داد: تجار خارجی بسیار جدی به نمایشگاه مراجعه کردند که این نکته عزم استان را برای ایجاد پایانه صادراتی جدی‌تر خواهد کرد. امیدواریم با همت بخش خصوصی، کمک و همراهی استانداری، فرمانداری و اداره کل صمت این اتفاق هرچه زودتر رقم بخورد.

    اسدی در خصوص مشکلات سند نمایشگاه، گفت این مشکل نیز به زودی با پیگیری و طی جلساتی مرتفع خواهد شد. 15 هکتار زمین مورد نیاز برای ایجاد پایانه صادراتی نیز بر اساس گزارشات دریافتی، پیش‌بینی شده و آغاز فرایند اجرایی آن پیگیری خواهد شد تا این اتفاق رقم بخورد.

    پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی سنگ تزئینی ساختمانی ایران از 18 تا 21 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سنگ ایران واقع در نیم‌ور محلات برگزار شد. این نمایشگاه به عنوان بزرگترین نمایشگاه سنگ ساختمانی کشور و پنجمین نمایشگاه سنگ جهان، در فضایی به وسعت 120 هزار مترمربع و با حضور 360 مجموعه شامل شرکت‌ها، معادن و سایر صنایع مرتبط با سنگ برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر