در مراسم تودیع و معارفه نظام مهندسی معدن؛

محتمشی‌پور: از ظرفیت نظام مهندسی در وزارتخانه استفاده می کنیم

عصر معدن- معاونت امور معدن و صنایع معدنی وزارت صمت گفت: توان جامعه نظام مهندسی معدن در حوزه‌های مختلف بسیار بالاست و عدم استفاده از این ظرفیت از مشکلاتی است که وزارتخانه با آن روبروست.;

محتمشی‌پور: از ظرفیت نظام مهندسی در وزارتخانه استفاده می کنیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر معدن» به نقل از اقتصادآنلاین، تقی نبئی رییس سابق سازمان نظام مهندسی معدن در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم سازمان گفت: از بعد پرسنلی و مدیریتی اقدامات زیادی در راستای چابک سازی سازمان انجام شده و احداث و ارتقای ساختمان های این سازمان در 8 استان از جمله این اقدامات بوده است.

    اقتصاد آنلاین – پرهام کریمی؛ نبئی نیاز بروزرسانی بخشنامه‌ها و آئین نامه‌ها را نکته مهمی عنوان کرد که علیرغم پیشرفت‌های خوب انجام شده در دوران ریاست وی، نیاز به پیگیری‌های بیشتر در دوران ریاست جدید دارد‌.

    رضا بسطامی رییس جدید سازمان نظام مهندسی معدن نیز در این مراسم با تشکر از تلاش‌های ریاست قبلی این سازمان، ادامه مسیر موفقیت این سازمان را وعده داد.

    همچنین رضا محتشمی‌پور معاون امور معادن و‌ فرآوری مواد وزارت صمت در پایان مراسم با تشکر از تلاش‌های نبئی در دوران ریاست وی که به دلایلی از جمله شیوع ویروس کرونا و تغییر مداوم وزرای صمت همراه بود، ابراز امیدواری کرد با تداوم و افزایش همکاری میان وزارتخانه و سازمان‌های نظام مهندسی و کاهش حاشیه‌هایی که وزارتخانه و سازمان را از دستیابی به اهداف‌شان باز می‌دارد، مسیر موفقیت تداوم یابد. معاون وزیر همچنین توان جامعه نظام مهندسی معدن را در حوزه های مختلف بسیار بالا دانست و عدم استفاده از این ظرفیت را مشکل وزارتخانه دانست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر