داریوش اسماعیلی:

ظرف ۳ ماه برنامه مدون برای نظام‌مهندسی معدن تدوین می‌شود

عصر معدن- داریوش اسماعیلی رییس جدید سازمان نظام مهندسی معدن کشور گفت: گرفتن مسئولیت در جمهوری اسلامی مثل دو ماراتن است و همه در یک‌مسیر حرکت می کنند.;

ظرف ۳ ماه برنامه مدون برای نظام‌مهندسی معدن تدوین می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری "عصرمعدن" داریوش اسماعیلی در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان نظام مهندسی معدن کشور گفت: در دوره های قبلی برای صدور حکم زمان زیادی طی می شد اما در این دوره وزارتخانه با سرعت بیشتری حرکت کرد.
    وی ادامه داد: رییس سازمان نظام مهندسی معدن تنها کاری را انجام می‌دهد که مصوبه شورای مرکزی سازمان باشد.
    اسماعیلی ادامه داد: بنده در هر سازمان و مسئولیتی که قرار گرفتم در جهت اعتلای معدن و توجه به آن حرکت کردم. به عنوان مثال در مجلس شورای اسلامی از نقشه راه معدن و ثنایه معدنی که وزارتخانه و دیگر سازمان‌ها آن را تدوین کردند حمایت کردم.
    وی با اشاره به حاشیه های به وجود آمده در خصوص انتخابات این دوره سازمان نیز گفت: روند کار باید بگونه ای باشد که به دور از حاشیه ها باشیم.
    وی افزود: استفاده از همه پتانسیل‌ها باید استفاده کرد و از وزارت صمت نیز کمک گرفت.
    وی ادامه داد: سازمان نظام معندسی معدن مجموعه ای از مهندسین و متخصصین است و می تواند بازوی وزارت صمت باشد و راه را برای حضور بخش خصوصی در معدن فراهم کند.

    اسماعیلی ادامه داد: هرکسی که اعتقاد به توسعه بخش معدن دارد باید کمک کند تا دست در دست هم دهیم و از حاشیه ها به دور باشیم. این سازمان به عنوان یک NGO شکل گرفته و برای آن باید برنامه های مدونی داشته باشیم.

    اسماعیلی افزود: در کمتر یا عرض مدت 3 ماه یک برنامه مدون برای سازمان تعریف خواهیم کرد تا با برنامه حرکت کنیم.

    گفتنی است که مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان نظام مهندسی معدن کشور، به زودی و به صورت رسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام خواهد شد. 

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر