استاندار اصفهان خطاب به سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان:

دلایل تعطیلی معادن استان را گزارش کنید

عصر معدن- چهارمین جلسه شورای معادن استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اصفهان، نمایندگان دستگاههای عضو شورای معادن استان در سالن اجتماعات استانداری اصفهان برگزار شد.;

دلایل تعطیلی معادن استان را گزارش کنید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در این جلسه به فعالیت 688 معدن در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: اصفهان رتبه اول معادن را در کشور دارد. در سال گذشته، 246 فقره پروانه اکتشاف نیز صادر شده است.

    مهر علیزاده با اشاره به تعطیلی برخی معادن در استان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی باید در جهت حمایت از فعالیت معادن، گزارشی را از دلایل تعطیلی برخی از معادن تا جلسه ی آتی ارائه کند.

    استاندار اصفهان همچنین با اشاره به تمدید پروانه بهره برداری 7 معدن در این جلسه اظهارداشت: با توجه به اینکه مطالعات و بررسی های لازم در این خصوص صورت گرفته است با تمدید بهره برداری از این معادن موافقت می شود.
    وی افزود:سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی باید در جهت حمایت از فعالیت معادن، عدم فعالیت برخی از معادن را بررسی نماید و گزارشی را از دلایل تعطیلی این معادن تا جلسه ی آتی ارائه کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر