فولاد خوزستان ۴۴۰هزار تُن شمش فولادی نوردکاران داخلی تامین کرد

عصر معدن- مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: سه ماه نخست امسال میزان فروش شمش فولادی این شرکت برای تامین نیازهای نوردکاران داخلی، به ۴۴۰ هزار و ۸۲۰ تُن رسید.;

فولاد خوزستان ۴۴۰هزار تُن شمش فولادی نوردکاران داخلی تامین کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایرنا ، امین ابراهیمی شنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: این مجموعه در سه‌ماه نخست سال گذشته، 256 هزار و 380 تن شمش فولادی در بورس کالا به فروش رسانده بود که بهار امسال، حجم تأمین نیاز بازار داخلی به شمش فولادی توسط این شرکت، 72 درصد بیش از فصل مشابه سال گذشته است.

    وی اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال، کل حجم معاملات شمش فولادی در رینگ داخلی بورس کالا، یک میلیون و 860 هزار و 630 تن بوده است که 23.7 درصد آن مربوط به شرکت فولاد خوزستان است.

    وی اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال، کل حجم معاملات شمش فولادی در رینگ داخلی بورس کالا، یک میلیون و 860 هزار و 630 تن بوده است که 23.7 درصد آن مربوط به شرکت فولاد خوزستان است.به گفته ابراهیمی این شرکت با فاصله بسیار زیاد نسبت به سایر رقبا، بزرگ‌ترین تامین‌کننده نیاز بازار به شمش فولادی بوده است.

    مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان افزود: درآمد فروش فولاد خوزستان از محل عرضه شمش فولادی در بورس کالا در سه‌ماه نخست سال جاری 92 هزار و 990میلیارد ریال بوده است

    ابراهیمی افزود: همچنین در بهار سال 1401، درآمد فروش شمش فولاد خوزستان در رینگ داخلی بورس کالا، 38هزار و 910 میلیارد ریال بوده ولی در بهار امسال درآمد فروش این شرکت از این محل، 554 هزار و هشتاد میلیارد ریال بوده است.

    وی گفت: در بهار سال 1402، جمع ارزش معاملات شمش فولادی در رینگ داخلی بورس کالا به382 هزار و 40 میلیارد ریال رسید که شرکت فولاد خوزستان با اختلاف بسیار زیاد نسبت به رقبا، 24.5 درصد از کل ارزش معاملات شمش در بورس کالا را به خود اختصاص داد.

    شرکت فولاد خوزستان پس از شرکت فولاد مبارکه اصفهان دومین فولادساز بزرگ کشور است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر