در دیدار مدیرعامل فولاد خوزستان با مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران مطرح شد؛

بررسی افزایش سهم فولاد خوزستان از شبکه ریلی کشور

عصر معدن- هم اندیشی و بررسی افزایش سهم شرکت فولاد خوزستان از شبکه ریلی کشور در دیدار علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان با سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با هدف بالابردن بهره‌وری در زنجیره ارزش محموله‌ های فولاد انجام شد.;

بررسی افزایش سهم فولاد خوزستان از شبکه ریلی کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» ، این دیدار با حضور علی محمدی مدیرعامل و جواد صادقی مجد مدیرعامل شرکت فولاد لجستیک، امروز 7 مهرماه 98 در دفتر مرکزی راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
    در این جلسه سعید رسولی با تاکید بر نقش شرکت فولاد خوزستان در عملکرد راه آهن و همچنین پتانسیل 6 میلیون تنی حمل محموله‌ های استان، از رشد یک ساله این شرکت با برنامه‌ریزی حمل از معدن سنگان، افزون بر معادن چادرملو و چغارت تقدیر نمود و آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه با فولاد خوزستان اعلام داشت.
    در ادامه علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان با بیان اهداف شرکت در راستای سیاست های وزارت صمت و بالا بردن استفاده از ظرفیت ریلی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر 95 درصد محموله‌ های صادراتی از طریق خطوط ریلی به بندر امام (ره) ارسال می‌شود.
    وی افزود: در شرایط کنونی بیش از 40 درصد سنگ آهن مورد نیاز شرکت از طریق ریلی به فولاد خوزستان حمل می‌شود که بنابر سیاست‌ های ابلاغی مقرر شد، با هماهنگی راه آهن ج.ا.ا با شرکت فولاد لجستیک از ظرفیت های جدید برای افزایش حمل ریلی استفاده شود.
    مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان سخنان خود ابراز امیدواری نمود در آینده ای نزدیک با اقدام‌ های اجرایی سریع، با کیفیت و بکارگیری حداکثری ظرفیت‌های موجود 5 شرکت ریلی، شکوفایی فولاد خوزستان در حوزه حمل و نقل میسر گردد.
    گفتنی است، در این دیدار که با حضور معاونان راه آهن کشور برگزار گردید، بر پروژه اتصال حمل ریلی به شادگان تاکید شد و گسترش حمل بهینه محصولات شرکت فولاد خوزستان بصورت ریلی مورد توافق قرار گرفت.
    گزارش خبرنگار ما حاکی است، در این جلسه مقرر گردید مدیرعامل شرکت فولاد لجستیک به نمایندگی از فولاد خوزستان تمامی امور اجرایی را پیگیری نموده و با مدیریت 5 شرکت ریلی همکار از تمامی ظرفیت های موجود در راه آهن استفاده نماید.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر