برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد و ریخته‌گری در اصفهان

عصر معدن- شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و سایر صنایع وابسته از ششم تا نهم شهریورماه در اصفهان برگزار می‌شود.;

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد و ریخته‌گری در اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از موج، نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و سایر صنایع وابسته در فضایی به مساحت 8 هزار مترمربع و با حضور بیش از 150 مشارکت‌کننده از سراسر کشور به ارائه آخرین دستاوردها و مباحث علمی در صنعت فولاد می‌پردازد. در این رویداد نمایشگاهی 70 درصد مشارکت‌کنندگان تولیدکننده و 30 درصد دیگر ارائه‌دهندگان خدمات در این صنعت هستند.

    نمایندگان خارجی از کشورهایی همچون آلمان، ایتالیا، هند، چین و ترکیه نیز در این نمایشگاه حضور دارند. شرکت‌های بزرگی از جمله مجتمع فولاد مبارکه اصفهان، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، مجتمع فولاد سفید فراب کویر و هلدینگ سرمایه‌گذاری پرشیا فلز اسپادانا از شرکت‌کنندگان شاخص این رویداد خواهند بود.

    در این نمایشگاه، برنامه‌های جانبی متعددی از جمله همایش متالکس و پنل‌های تخصصی برگزار خواهد شد؛ همایش متالکس به‌صورت یک‌روزه و در قالب چهار پنل تخصصی برگزار می‌شود.

    پنل اول به بررسی نقش زیرساخت‌ها و انرژی در توسعه پایدار و متوازن صنعت آهن و فولاد می‌پردازد و در پنل دوم، اهمیت تأمین پایدار مواد اولیه در تجارت و صادرات این صنعت مورد بحث قرار می‌گیرد. در پنل سوم قوانین و مقررات حکمرانی و تأثیر آن‌ها بر توسعه پایدار این حوزه بررسی می‌شود و در نهایت، پنل چهارم به نقش تکنولوژی و هوشمندسازی در توسعه متوازن صنعت آهن و فولاد اختصاص دارد.

    گفتنی است که شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و سایر صنایع وابسته از ششم تا نهم شهریورماه از ساعت 11:00 تا 19:00 در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر